Nekad antepantegolf | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antepantegolf

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anders

Vad är ditt discord namn? antepante.12

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olof Svensson och han är 22 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,snäll och kreativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Olof Svensson växte upp i en liten kuststad i södra Sverige där hans familj jobbade med fiske, så han fick tidigt lära sig att ta ansvar och jobba hårt. Men han kände ganska snabbt att han ville något mer än att bara stanna kvar där, så han började intressera sig för teknik och hur saker funkar. Sen flyttade han till en större stad för att plugga och det var inte alltid lätt eftersom han hade ont om pengar, men han gav inte upp. Nu jobbar han med energi och vill göra saker bättre för miljön. I framtiden vill han flytta tillbaka hem och starta något eget som handlar om förnybar energi så att hans gamla hemstad kan utvecklas. Samtidigt är han lite osäker på om han vågar lämna sitt liv i stan eftersom det känns tryggt där, så han måste typ välja vad som är viktigast.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Både en rolig och social rp samt att sprida glädje på servern. Bidra med långvariga scenarion som är roliga för båda parterna tex polis och kriminella. Där vill jag skapa en kreativ och bra rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du tänker ur den andras perspektiv istället för ditt eget. Alltså, istället för att bara försöka vinna själv, funderar du på vad motparten vill uppnå och hur de kan vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har aldrig brutit mot någon regel samt har aldrig varit bannad på unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? som tex powergaming då spelar man inte för motpartnerns vinst i ett scenario utan tänker bara på sig själv och sina egna vinning. Copbait är som det låter polis bete det innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet som tex att börna framför polisen. RDM random death match innebär att man dödar någon utan ett bakomliggande scenario tex om jag går fram och skjuter en helt oskyldig person eller om jag skulle gå fram och slå på någon utan anledning. Sen finns det VDM som står för veichle deat match att man kör på någon med sin bil vilket inte är tillåtet på servern att jag tex kör min bil och sen går det en person på vägen och jag bara kör på personen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en social rpare som rpar för bådas vinst i scenario samt att jag är en driven spelare som kommer kunna vara i stor del i stora långvariga scenarion.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka