Inaktuell jorge dimitrovic/ olof B | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? Hyggard

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olof bengtsson, 36

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, social, arbetsvillig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Olof har växt upp i en liten by utanför skåne där han har jobbar mycket med bilar och motocyklar, och det interesset har levt vidare än idag och på hans fritid så åker han mycket motorcykel och kör och modifierar olika slags bilar. Han växte också upp med ett stort intersse för sjukvården och ambulansen då hans pappa var en sjuksköterska så det är också en av hans drömmar att bli en sjukvårdare som räddar liv. Hans framtidsplaner är att vara chef över en affär där man säljer bilar eller motorcyklar då han gillar att bestämma och kunna ha kontroll över allting. Han är en flitig arbetare med mycket tålamod och är mycket social. Men om saker och ting inte blir som planerat så vill vara en doktor eller sjuksköterska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en bra rp och så kommer jag att följa unives grundregler väl. Kommer att vara en väldigt aktiv spelare. kommer att vara en social och rolig karaktär och vara en seriöst roleplayer där jag kommer att alltid spela för rpns skull och inte för att jag ska vinna scenariot.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man alltid ska spela för rpns skull och inte för att det ska gynna en själv. tex om motpartnern gör något fel så ska man spela med och göra ett bra scenario av det istället för att börja prata ooc och säga att han får ban osv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag, jag har powergameat genom att köra en streetbil på ett berg och konsekvenserna av det var att jag blev indragen i support och fick en tillsägelse och jag tänkte mig för mer i framtiden och sen dess har det inte upprepats

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Cop bait, det innebär att man lockar till sig polisen genom att tex köra på de lite så att de ska jaga en eller burna framför de. rdm, random deatch match och det innebär att du dödar någon utan anledning tillexempel om du går fram till någon och skjuter de

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kommer vara en väldigt aktiv och bra rp spelare på denna servern

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du har väntar medlemskap-intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka