Nekad oliver1235 | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver1235

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378753563/

Ditt Hex-ID: steam:110000118f19e1b

Vad är din discord tagg? Mucklan#0897

Vem var det som bannade dig? NoSoul

Hur lång tid var din ban? 1dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad för lall eftersom jag skällde på en person för att han krokade in i min bil flertal gånger

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid Vianor och skulle pimpa bilen. Jag hade väntat RIKTIGT länge och jag hade väntat dagen innan också. Polisen hade kommit och jag vet inte varför. Sedan blev någon anklagad för att ha pistol eller något olagligt på sig. Det hade inte den personen. Sedan skulle jag kolla på en fin bil fast den var sönder(han stod i kö). Då lalalde ju han och sa att jag tog sönder den när jag kollade på den. Då tycker jag att han borde bli fått en varning i alla fall. Men då sket jag sedan i det och gick till min bil. Efter en stund kom han med den fina bilen och puttade på den eftersom den var sönder(vet inte varför han skulle ställa sig längre fram om bilen var sönder). Jag var först. Sedan hade han puttat förbi garaget så han hade ingen tanke att ställa den i garaget. Sedan skrapade han med sin bil på min några gånger. Då sa jag att han skulle sluta. Då sa han att jag stod i vägen. MEN JAG TOG I LEDET LÄNGST FRAM TIL KANTEN. Sedan sa jag sluta skrapa sönder min bil annars får du en smäll. Då sket han i det och skrapade mer på min bil, då gav jag honom ETT slag i huvudet eftersom jag blev ju förbannad för han höll på att ta sönder bilen. Sedan började vi tjata och skälla på varandra. Eftersom min karaktär är lite sur om sig så säger jag ju att han är en idiot som repar min bil. Jag sa inget som har med lall att göra jag sa bara att han var en skitstövel och en idiot eftersom han skulle ställa sig längst fram utan anledning?? Sedan blev jag bannad för lall i 1dag. Jag orkar egentligen inte göra en överklagan eftersom det var bara en dag, men jag vill bara visa att jag gjorde inget fel. Jag rpade som min karaktär ska och som jag alltid gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom jag rpade bara som min karaktär och skällde och sa att han var en idiot. Det brukar ju hände IRL om någon beter sig som skit så får den skit tillbaka. Det är ju inget omänskligt att skälla på någon som gör fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första blev jag bannad av combatlogg. Det var på den tiden jag precis hade börjat med FiveM så jag visste ingenting om spelet eller vad jag gjorde. Min andra ban skrev jag på mitt andra konto om. Då fick jag ban för att Suntförnuft springa i operationsrum då jag försökte hitta min kompis som var på sjukhuset. Jag kunde även inte se något då det mesta var osynligt. Lärdomen av första bannen var att läsa regler och inte stänga av datorn när det blir svårt. Lärdomen av min andra ban blev att jag inte ska springa runt i olika tjänsterum mm. T.ex ett polishus. Min tredje ban blev jag bannad för rdm. Jag körde på min vän men jag dödade aldrig honom. Det var kanske en felaktig ban eftersom jag hade kört på honom men denna gången är det 100% en felaktig ban. Min lärdom blev att inte ge hämnd eller försöka göra någon illa. Sista var en felaktig ban som var rdm. Jag hoppade sedan support och Snifffe hjälpte mig och sa att det var en felaktig ban och att det var ett misstag. Sedan tror jag inte att jag har någon fler. Men det kanske jag har jag kommer inte riktig ihåg dem som jag inte överklagade. Det kan vara en mer så ni vet. Har inte bra koll. Jag har fått 2 eller 3 felaktiga bans
Spelar du på någon annan server för tillfället?

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, min karaktär rpar på det sättet och det är inte emot reglerna att skälla på någon. Min karaktär rpar så och jag känner andra personer som rpar på samma sätt så jag förstår inte vad jag gjorde för fel. Ifall jag gjorde något fel så tycker jag att ni ska ge mig en beskrivning om ni nekar. För om jag inte får veta varför jag blev bannad eller vad jag gjorde för fel så kan jag ju inte ta lärdom av det eller föbättra mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, jag rpade bara som min karaktär

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka