Accepterad Oliver1234 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Boezy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

THAT GUY

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? THAT GUY#7614

Vad är ditt hexid? 110000147fd3393

Ange ditt födelsedatum 14 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har alltid gillat att hjälpa nya personer som kommer till Unive. Jag har varit en stabil medlem på Unive sedan mars 2022 med några bans och lite sånt men jag har alltid tyckt det såg lite extra kul att vara medlemskaps anvsavrig! Tycker det är riktigt kul att intervjua personer också!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har respekt mot alla jag möter är riktig bra på att hålla mig lugn oavsett hur arg/aggressiv han jag möter är, tycker att alla förtjänar en extra chans liksom! Jag kommer att vara riktigt noggrann när jag läser ansökningarna så jag tar in rätt personer till Unive. Jag kommer vara riktigt aktiv inom mitt arbete som medlemskaps ansvarig!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid vara trevlig det är viktigt icke medlemmarna första intryck av oss så dom känner sig välkomma in till Unive. Viktig att vi alltid har respekt mot allt och alla. Alla ska vara välkomna att försöka att bli medlem

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Skulle vilja få in mycket mer medlemmar t Unive för just nu är det ganska dött på vissa jobb.
Mer medlemmar= Mera aktivitet på jobb.
Och då kanske det är fler personer som är sugna att på chef på något jobb.
Och fler personer som kommer vilja bli Krim o sv o staff.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Utvecklad karaktär och Bra/seriös Rp.
2. Kunna alla grundregler.
3. Ha bra mål med karaktären.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att ta in rätt medlemmar och då minska på lallet o bidra med en bättre Rp miljö på Unive. Så det blir bra roliga scenarion på Unive!

Hur ser din aktivitetet ut? Mån-ons-tors Kommer hem runt 15:30 tiden är on tills jag har min hockey träning kommer hem igen 19.00 igen och är on tills 22,30.Tisdag-Torsdag om jag inte är ute med nån kompis då så är jag on från när jag slutar tills jag sover altså 22,30.Fre-Lördag går on typ 16,00 tills 2,00 eller mer

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Yes.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inget speciellt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka