Accepterad oliver ali | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver ali

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199439513338/

Ditt Hex-ID: 76561199439513338

Vad är din discord tagg? reazy#4447

Vem var det som bannade dig? 50VvE

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-13 163932.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet ej, men jag vet att jag råkade köra in i EN bil för jag kunde inte bromsa och jag sa förlåt till han och rpa skadorna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på parkeringen vid piren och råkade köra in i EN killes bil och jag sa förlåt och rpa på skadorna sen åkte jag i min nya bil på motorvägen sen åkte jag upp för en väg vid meko och ingen var där och när jag kom upp blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja, jag åkte på piren med min bil. Jag råkade köra in i en killes bil, jag rpa skadorna och bad om ursäkt och frågade om ha behövde sjuts någon stans. därefter åkta jag i någon minut på motorvägen och blev bannad. i bannen stog det avv jag medvetet körde in i folks bilar, det vaqr ej det jag gjorde, som sagt körde jag bara in i EN kille.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja, för krim utan krim och vdm på en kille som misshandlade folk med baseballträ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat svänga mer ( jag försökte svänga men började försent)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, inte köra bil lika mycket vid piren

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår det

Som du förklarar gjorde du inget fel, ta om ditt körtkort (tips) ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka