Nekad oliver ali | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver ali

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199439513338/

Ditt Hex-ID: steam:1100001582b86fa

Vad är din discord tagg? r.e.a.z.y_

Vem var det som bannade dig? mariccc0309

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-01-02 202134.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade punka på däcket när jag kör med 2 kidnappade personer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några till såg några som vi har gängkrig med, då väljer vår motpartner att börja hoppa ut och skjuta på oss och vi åker iväg lite och skjuter på dom och lyckas få ner alla och döda några, vi väljer då att kidnappa dom så fort som möjligt för att inte riskera att träffa på polisen eller annat som kan göra oss mindre diskreta. vi bär alltså upp personerna vi ska kidnappa och springer så fort vi kan till vår bil och börjar åka mot vår plats där utbetalnings / kidnappnings scenariot ska ske. vi såg att vi hade punka när vi var ungefär halv vägs framme och vi tänker att vi kan köra fram till platsen innan vi lagar. väl på platsen sker allt bra, om betalar ut sig och vi lagar och åker där ifrån fort. Jag ber om ursäkt för mina misstag men jag ville fly brotts platsen så fort som möjligt och inte ställa mig och laga då det inte är så smart att göra mitt på en gata och polisen kan komma när som hälst.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var lite både och men jag fick krim varning och ban men jag ber om ursäkt för det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad några gånger som jag tagit lärdom av varje gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? springa med dom kidnappade för kan inte riktigt stanna på brottsplatsen så vi hade kunnat springa typ.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag kommer inte köra med punka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka