Nekad oliver ali | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver ali

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199439513338/

Ditt Hex-ID: steam:1100001582b86fa

Vad är din discord tagg? r.e.a.z.y_

Vem var det som bannade dig? ken12

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-12-20 225622.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att från deras perspektiv såg det ut som en shoot on sight men från våran perspektiv såg det inte ut lika dant.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en polare såg gäng fiender så min vän väljer att hoppa ut ur bilen och rikta men då väljer dom att åka från oss men samtidigt släppa sin vän i farten ( med skarpladdat vapen i handen ) och dom åker mot en liten stuga för att rädda sin kompis och ta oss då dom i detta laget insätt vilka vi var. Vi skjuter då han som dom släppte och samtidigt började dom skjuta mot oss. jag tog mig bakom dom och skjöt några personer innan jag blev nerskjuten. Min kompis kidnappade även en av personerna så det blev ett roligt och uttraget scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att det är en felaktig då vi riktade på dom och dom åker samt så ligger dom på våran prio 1 krig då dom är ett av de största hot mot oss och vårat gäng och dess medlemars liv. därför skjöt vi och det finns flera bakomliggande scenarion fär dom tex tidigare idag kidnappat en av våra medlemmar i gänget. Så ja det är på sätt och vis en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad någon gång de senaste 3 månader.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat inte stöta på dom så skulle inte detta scenario ske.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka