Accepterad olibeaZ | Ansökan till Servervakt [Gaywi] [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olibeaZ

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? olibeaZ#9620

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar 16-22
Helger- 9-03

Hur länge har du varit medlem på Unive? JAg har varit medlem sen Januari tror jag men fått indraget emellan när jag la av ett tag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har 8 bans!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att underlätta staffen med saker som pågår inne på servern som att dva bilar som är övergivna och banna samt rådgiva folk ig. Skillnaden på en staff och en sv är att staffs har en mycket större roll på discorden och på forumet. En sv har en mindre roll som bara ska sköta om servern och kunna hitta regelbrytare som en staff ej kan hitta och banna den så man sedan kan förlänga bannen. Staffsen kan också scripta gäng och annat. Staffsen har också mer frågor på sin ansökan och kräver mer erfarenhet och skicklighet!

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag har varit här ett tag och känner att jag vill ha en bredare roll och hjälpa till mer på servern som jag gjorde förut när jag var servervakt. Jag vill också underlätta staff teamet med arbete och hjälpa de då de är fantastiska och gör denna server bättre. Jag tycker också det är väldigt roligt att jobba som staff då du får hjälpa mycket personer och pröva på att vara servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man har toggleid och använder det som wallhacks i en stormning och därmed kan se personer och skjuta de när de kommer. Korruption är alltså när man utnyttjar sina perms för sin vinst och sitt egna bästa. Man kan också ressa sig själv när man blir skjuten eller kickar någon som kommer att döda en!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka