Oglet
Icke Medlem
- Meddelanden
- 38
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 104 — Övrigt
Anledning: fuskar, silent aim
Personal: .william07.
Datum: 2025-07-19
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag spelade nordix lall med en vänn i alliansen när jag blev dragen av några mods och krim ansv som började anklaga mig för fusk. Jag försökte att säga att jag inte gjoprde det men de trodde inte på mig. Sedan bad de mig klicka på ECO fusk saken då de sa att jag hade fusk på datorn. vilket är omöjligt för jag hade inte fusk på datorn. Om de på något sätt fick upp ett fusk så kan de ha varit ett roblox fusk som jag hade för länge sedan.
Tar du ansvar för det som hände? Om jag hade gjort de så hade jag 100% tagit ansvar för det men denna gång så gjorde jag inget fel. Jag ber tro mig jag fuskade inte.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har inte gjort något fel faktist men jag har lärt mig att vara lite trevligare mot de staffsen som bannade mig. Men jag blev bara stressad för att ni bannade mig utan anledning.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är en bra spelare och kommer inte göra något som kommer att skada servern. När jag fick den felaktiga bannen var jag även en grön spelare och blev inte bannad på jätte länge. Jag vill bara spela med vänner och rpa på ett roligt sätt som jag inte har hittat på några andra serverar jag har försökt på. så jag ber dig att lita på mig för en gång skull.
Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/m4qpBZwukEx0nk70j?invite=cr-MSxyVkwsMjA2ODMxNjE2&v=20 här är klipps från tidigare den dagen då jag blev bannad för 'silent aim' och fusk vilket man ser klart och tydligt att jag inte gjorde. Om du även kollar på beviset så ser du att det inte var jag på klippsen. Jag ljuger inte jag lovar. Varför skulle jag försöka så här hårt om jag ändå fuskade för att fuska igen jag vill bara ha kul med vänner på servern
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja