Nekad ogge | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogge

Medlem
Meddelanden
795
Reaction score
18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Oskar

Vad heter du på discord? Ogge#5650 eller 0gge.

Hur gammal är du? 15 år

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att direkt anställa mycket folk så aktiviteten kan höjas då jag sett på senaste att båtbolaget har en väldigt dålig aktivitet. Jag kommer alltid att granska mina anställda och se till att de faktiskt gör sitt jobb och så kommer jag höja de som jobbar bra och sparka de som inte jobbar alls. När jag tar intervjuer så kommer jag ha hårda krav och inte vara rädd för att neka folk som jag inte känner är kompetenta nog för att jobba på båtbolaget. De jag också kommer göra är att ta upp de som jag litar på och känner att de vil någonting med båtbolaget kommer jag höja till ledning eller bitr chef så jag kan ha dom på min högra axel och kunna ta beslut tillsammans med dom. Jag kommer se till att de som jobbar på båtbolaget faktiskt har koll på hur man ska rpar bra så att båtbolaget inte blir fullt med massor av folk som inte alls har koll på hur man rpar. Jag kommer även hålla i möten för att se till att folk kan berätta om sina ideér och tankar till företaget då jag vill att alla ska kunna bidra även fast man kanske inte är jättehögt uppsatt då vi alla är ett team.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? De erfarenheter jag har är at jag har jobbat på Vianor, Polisen, suziez, qpark, securitas men även varit chef på mekonomen så jag vet hur faktura systemet fungerar och hur man ska ha et bra kundbemötande. Även när jag var chef på Mekonomen så skulle jag säga att jag lyckades få det till ett av de mest aktiva företagen på hela servern och det gjorde jag genom att alla anställda hade en gemenskap med varandra och alla kände varandra och hade kul när de jobbade och därför passar jag absolut som chef. Jag ser alltså till att det inter blir några större grupperingar och vissa inte vill prata men några andra för de inte gillar varandra.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag flera timmar fick sommarlov i förrgår så kommer kunna vara bra aktiv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka