Nekad ogge | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogge

Medlem
Meddelanden
795
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? 0gge.

Ange ditt födelsedatum 7 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet brukar oftast se ut som följande: När jag kommer hem från skolan så brukar jag spela i några timmar sedan så brukar jag åka på träning efter träningen så gibbar jag ibland och ibland inte. På helger och lov brukar jag vara uppe länge på kvällarna o spela, ibland så spelar jag även på dagarna men oftast är det på kvällarna som jag spelar. Så jag skulle säga att jag har en rätt så bra aktivitet.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år sedan så vart jag av med min medlem för ingen anledning inte bannad eller någonting så har varit medlem i 1 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/oskar/OneDrive/Pictures/Sk%C3%A4rmbilder/Sk%C3%A4rmbild%202023-07-25%20112250.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift är just att vakta servern. Dvs att en servervakt kan svbanna folk som inte följer reglerna i 1 timma sedan om man vill förlänga bannen så kan man kontakta staffs om att få den förlängd. Servervakter är som staffs högra hand och hjälper dom att bli av med lalliga personer eller folk som helt enkelt inte kan rpa därför så är servervakt en väldigt praktisk roll eftersom staffs inte kan se allting som händer. En servervakts uppgift är ju då såklart inte att specca utan deras uppgift är att rpa och se om man kan hitta lite folk som inte kan rpa. Själv stör jag mig väldigt mycket på folk som sitter o lallar eller t.ex så är jag polis och de är väldigt många spelare som copbaitar eller fearpar de är de vanligaste man ser som polis och de förstör rp nivån något otroligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill ju då som sagt bli servervakt för att kunna banna/kicka folk som inte kan bete sig eller rpa för att servern ska kunna få en så bra RP som möjligt. Jag har även varit helper och MA innan så jag har bra koll på hur arbetet fungerar och när man ska banna en person eller inte ska. Jag vill att Unive ska kunna bygga vidare och få en bättre RP nivå och detta kan jag bidra med tack vare min aktivitet samt kunnighet i servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara t.ex när en servervakt som jag som är polis om jag revivar mig själv mitt i ett skottscenario bara för jag inte vill förlora de scenariot. De skulle även kunna vara att jag blir arg på en person utan anledning att han inte ens har gjort något och jag bannar honom utan anledning. Detta kommer såklart inte jag göra men de är exempel på hur man kan abuesa sina perms som servertvakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka