Accepterad ogge | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogge

Medlem
Meddelanden
795
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? ogge#5650 eller 0gge.

Ange ditt födelsedatum 7 April 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka till MA är för att jag har varit det innan och tyckte det va en rolig grej. När jag var MA innan så fick jag förtroendet att bli upphöjd till helper jag skulle säga att jag lyckades bra hos staff teamet tills jag började rpa mer och vart då av med det. Anledningen till att jag söker till MA och inte staff är för att jag känner som MA så kan jag rpa och vara MA samtidigt då man inte alltid behöver specca utan jag kan ta intervjuer och läsa forum. Jag kommer såklart se till att forum och sådant se bra ut innan jag börjar rpa men jag tycker att det är lättare att vara MA samtidigt som man rpar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag har goda erfarenheter och är en aktiv MA som jag sa tidigare så vart jag upphöjd till helper vilket jag tycker visar att jag är en duktig MA som kommer klara av jobbet väldigt bra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man sa alltid vara trevlig och snäll. Man ska inte hålla på och skrämma upp folk i onödan genom att vara otrevlig eller dryg. Dessutom ifall jag skulle vara otrevlig så kommer jag göra det svårare för de som tar intervjun då man blir väldigt stressad och tänker inte riktigt genom sina svar innan man svarar när man är stressad. Det tycker jag är exemplet på en riktigt Bra Staff som inte passar in här på Unive utan här tycker jag att vi ska vara trevliga mot varandra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag kan påverka den genom att jag ser till att folk kan reglerna, jag är inte rädd att säga ifrån och kommer se till att endast de som verkligen har koll på RP och har läst på om regler kommer in på servern. Vilket kommer påverka betydelsen att vara medlem på ett väldigt bra sätt alltså ett sätt som är att man är en förebild för icke medlemmar som de kan se upp till.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Ska man vara medlem på Unive så tycker jag att man ska kunna reglerna och även följa dom ingame. Jag har sett folk som kanske är jätteduktiga och kan alla regler men när de väl kommer ingame så sitter de bara o lallar och inte "orkar" rpa och jag tycker det är så jävla tråkigt och se. Ska man spela på Unive så ska man orka och kunna rpa.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det ansvaret jag känner att jag skulle ha är att det är jag som ser till att det är bra folk som kommer in på servern. Det är vi MA's som behöver bedömma om folk är vettiga nog att spela på Unive om de verkligen klarar av de kraven som vi har här eller om de bara är här för att lalla. Så MA's har en väldigt stor betydelse på hur Unives RP utvecklas eller blir sämre.

Hur ser din aktivitetet ut? När jag kommer hem från skolan så brukar jag sätta mig och spela i några timmar sen har jag träning nästan varje dag på kvällarna på vardagar. På helger dock då kan jag sitta uppe länge och spela oftast spelar jag på kvällen på helger men kan även hända att ja gibbar lite på dagarna också. Sedan på lov om jag inte reser bort så brukar jag spela väldigt länge på kvällarna men även här lite på dagarna också och nu närmar de sig sommarlov och jag kommer troligen vara väldigt aktiv under sommarlovet förutom den veckan jag reser bort.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte i nuläget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka