Accepterad Oge | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oge

Medlem
Meddelanden
206
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? jacob

Vad heter du på discord? Oge#2357

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskapsansvarig är att jag vill hjälpa detta Communityt att växa och hjälpa andra ny rpare att lära sig bättre och roligare rp, jag vill och se till att folk inte springer runt och lallar eller på något sätt drar ner unives rp nivåer. jag vill hjälpa staffsen som har mycket jobbat att göra så att jag kan göra små saker åt dom, jag vill också se till att unive får många bra medlemmar som vet hur man rpar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ni borde välja just mig som medlemskapsansvarig för att jag har ett gott intresse inom medlemmarna och vill se till att de sköter sig så att unive ska få en så bra och utvecklad rp som möjligt. Jag vill se unive växa och jag vill vara en del av unives utveckling. Ni borde också välja just mig för att jag är driven och för att jag behandlar alla medlemmar med respekt, då det är så jag tror att vi borde behandla våra medlemmar och varandra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man bör bemöta andra människor med respekt och tillit, jag tror att om du alltid visar respekt mot någon kommer de alltid att visa respekt tillbaka.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka betydelsen med att vara medlem på unive genom att se till folk har det bra här på unive och känner sig trygga på servern samt att man tycker att det är en bra rp som alla på servern trivs med, samt att alla på servern följer serverreglerna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Min krav på unives medlemmar är att de ska ha koll på reglerna men mitt krav är också at de ser till att följa dessa regler då man kan kunna alla regler men fortfarande lalla vilket är helt oacceptabelt men jag har också krav om att dom visar respekt mot alla andra på servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner ansvar över att hålla koll på medlemmarnas rp men jag känner också ansvar över att ta in bra medlemmar på server som är bra på rp och vet hur man ska göra roliga scenarion

Hur ser din aktivitetet ut? måndag 4-6 timmar tisdag 5-7 timmar onsdag 3-5 timmar torsdag 4-6 timmar fredag 4-7 timmar lördag 2-4 timmar söndag 4-6 timmar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka