Inaktuell officiell.ak1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
-rep Du ska absolut inte bli staff! Du abusar dina perms som Medlemskaps Ansvarig, varför skulle du då bli staff?

-rep Du ska absolut inte bli staff! Du abusar dina perms som Medlemskaps Ansvarig, varför skulle du då bli staff
Du abusear också, du timeoutar mig ba för jag skrev vad jag tyckte, sen kommer du och hetsar mot mig i pm, o nu är du i min staff ansökan och lägger -rep. Asså snälla hur tänker du, jätte dålig beteende av dig speciellt för att due srmod, sen tar du bort min -rep jätte dåligt beteende.

Senast ändrad:
Du abusear också, du timeoutar mig ba för jag skrev vad jag tyckte, sen kommer du och hetsar mot mig i pm, o nu är du i min staff ansökan och lägger -rep. Asså snälla hur tänker du, jätte dålig beteende av dig speciellt för att due srmod, sen tar du bort min -rep jätte dåligt beteende.
🤣

😂

-rep Du ska absolut inte bli staff! Du abusar dina perms som Medlemskaps Ansvarig, varför skulle du då bli staff?
Konstigt, finns en staff kommer ej nämna namn som spannade fram bilar hur som helst, revvade, drog i noclip framför folk ig och han är staff igen, om jag inte ska kunna bli staff varför är han staff då. Kommer inte ta detta här för de är inget ställe att diskutera om sånna saker men vill ba visa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka