- Trådskapare
- Meddelanden
- 1,255
- Reaction score
- 55
!b
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
Du abusear också, du timeoutar mig ba för jag skrev vad jag tyckte, sen kommer du och hetsar mot mig i pm, o nu är du i min staff ansökan och lägger -rep. Asså snälla hur tänker du, jätte dålig beteende av dig speciellt för att due srmod, sen tar du bort min -rep jätte dåligt beteende.-rep Du ska absolut inte bli staff! Du abusar dina perms som Medlemskaps Ansvarig, varför skulle du då bli staff
Du abusear också, du timeoutar mig ba för jag skrev vad jag tyckte, sen kommer du och hetsar mot mig i pm, o nu är du i min staff ansökan och lägger -rep. Asså snälla hur tänker du, jätte dålig beteende av dig speciellt för att due srmod, sen tar du bort min -rep jätte dåligt beteende.
Du abusear också, du timeoutar mig ba för jag skrev vad jag tyckte, sen kommer du och hetsar mot mig i pm, o nu är du i min staff ansökan och lägger -rep. Asså snälla hur tänker du, jätte dålig beteende av dig speciellt för att due srmod, sen tar du bort min -rep jätte dåligt beteende.
Glömde fan skratta för hur roligt det var
Konstigt, finns en staff kommer ej nämna namn som spannade fram bilar hur som helst, revvade, drog i noclip framför folk ig och han är staff igen, om jag inte ska kunna bli staff varför är han staff då. Kommer inte ta detta här för de är inget ställe att diskutera om sånna saker men vill ba visa.-rep Du ska absolut inte bli staff! Du abusar dina perms som Medlemskaps Ansvarig, varför skulle du då bli staff?