Antagen A1. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A1.

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Donation Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
289
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ditt discordnamn: aettwtf

Ange ditt födelsedatum 4 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? För att jag tycker om att hjälpa folk som behöver hjälp, tycker också att regler är till för att följas och om de inte följs så finns det inga bortförklaringar. Har varit staff innan och även MA. Presterade ganska bra som staff men då hade jag mycket annat för mig så jag sa upp den. Men denna gången har jag mer tid och plats för att kunna utföra mitt staff arbete. Jag är väldigt engagerad i det jag gillar och jag gillar att hjälpa folk och sammarbeta med folk, så met sagt så är jag helt säker på att jag kommer passa bra som en i staff teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker att det fortfarande är mycket små regelbrott även fast krim ansvariga har tagit upp det på möte. Detta kan ju förbättras på två sätt

1. Spelarna lär sig att följa regler och börjar lyssna på staffsen.

2. Staffsen är hårdare på spelarna så att de lär sig efter sina misstag och inte gör om det

Så om jag bli antagen som staff så kan jag bidra med nmr 2. Men man ska inte bara se det negativa. Tycker det ser bättre ut än vad det har gjort innan. Finns många riktigt duktiga staffs som är engagerade i staff arbetet.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Som sagt, vara hårdare mot spelare så att de förstår att regler ska följas så att alla kan ha roligt på servern. Men tycker fortfarande spelarna vet bättre än att springa runt o göra onödiga regelbrott. Riktigt viktigt att specca också, att hålla koll runt om mapen så inte man missar något regelbrott.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att ha ett bra bemötande i support och allmänt när man pratar med andra spelare. Gäller även att man ska hålla sitt lugn i support även om spelaren är missnöjd och kanske höjer tonen i support. Men man ska även visa att det är du som är staffen och berätta vad de har gjort för fel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Går i skolan från 08-16 så då är jag upptagen med privatliv men oftast på dagarna så brukar jag dra hem o sätta mig vid datorn. Men händer också såklart att jag sticker ut med kompisar men då får jag meddela det i staff dcn så att folk vet varför jag inte är närvarande.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat mycket till och från, men nu är jag tillbaka och mer motiverad.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Två gånger, den senaste gången gick det bra tills det hände en grej som fick mig att få indraget. men när jag var staff skulle jag säga att jag gjorde ett lysande jobb och skötte mig rätt. Nu är jag tillbaka och motiverad till att vara staff igen o visa att jag är värdig rollen.Kan även några commands man änvder sig av som staff.

-/spec
-/goto ID
-/bring ID
-/skin ID
-/sc skriver i staff chat
-/dv tar bort fordon
-/tpm teleportar till din waypoint
-/kick ID Anledning
-/ban ID/HEX Längd Anlednind (har jag för mig)

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Allt förutom event skulle jag säga!

!bump

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka