Nekad OfficialSipsy | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Sipsy

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
4
Ditt discord namn: 1.sipsy

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim och medlem + 20 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? R0BBan.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag fick indragna roller och ban för clogg av R0BBan.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det är felaktigt, jag kan berätta allt ifrån början. Det som hände var att jag och en polare var in game och chillade, jag hade precis gått med i ett gäng som min vän var i. När vi är med varandra får vi en prio i en telefon grupp som vi direkt åker till. Vi följer efter dom och hade än inte fått reda på vilket gäng det var. Vi åker lite längre bort och då hoppar dom andra ut och skapar en skottlossning. Jag och då min polare åker lite längre bort för att hjälpa till med försvara våran allians och då blir vi sedan skjutna ifrån sidan och precis när det händer så låter ljudet på datorn "drrrrrrrrr" och hela spelet fryser. Jag försöker fixa det genom att spamma alt f4 ifall det var spelet som frös fast helt o hållet. Sen slutar det med att jag får bluescreen och att det kommer upp med massor med error så jag stänger av datorn för att gå lägga mig istället för att min morsa bad mig göra det. Lite senare när jag ligger i sängen får jag en notis ifrån R0BBan om att jag ska gå in game igen och fortsätta scenariot eller annars får jag ban. Så jag frågar morsan om jag kan få 30 minuter på mig att göra klart en sak på datorn och det fick jag. Sen går jag in game, spawnar senaste för att fortsätta scenariot och dom som sköt väntar på mig precis vid skottlossningen och tar mig och vi gör scenariot som vanligt. Vi sköter det sociallt och vi gjorde allt som egentligen skulle hända ifall jag inte fick bluescreen och precis när vi blir klara med scenariot så får jag indragna roller och 20 dagars ban även om R0BBan skriver att jag ska gå in game annars får jag ban vilket jag stör mig mest på. Hela detta va ju ett misstag och JAG har inte cloggat utan det var min dator som gjorde det kan man säga. Visst det kan fortfarande klassas som clogg men tycker 2 krim varningar hade räckt på grund av att JAG själv inte cloggade. Ändå säger jag förlåt för det som hände, kommer säkert inte att ske i framtiden någon mer gång. Jag kan reglerna utan till och vet till 100% att clogg är strikt förbjudet på servern. Jag köpte krim för 4 dagar sen och har sett framemot att verkligen hålla min RP nivå till max och bara ha kul med kompisar och sånt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inte fått bevis, så har ej fått se mig själv "clogga" Skicka gärna på discord istället för att neka bara R0BBan

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka