Accepterad OfficialSipsy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Sipsy

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197975514039/

Ditt Hex-ID: Sidan är borttagen

Vad är din discord tagg? 1.officialsipsy

Vem var det som bannade dig? Anticheat, ban id 1486

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: anticheat ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade aimbot installerat utan mening när jag gick in på servern. (Hur jag menar och hela historian står nedan)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej jag ska berätta hela historian som tyder på att denna ban är falsk och felaktig, allt började med att jag spelade först på en lall server och sedan provade jag att ladda ner aimbot till lall servern och ingen annan server, sedan efter jag gjorde det så skulle jag gå in och rpa på unive som jag brukar göra och då när jag spelade ett tag så rpade jag med min vän och därefter skulle jag visa ett nytt vapen jag hade köpt, när jag tar upp vapnet för o visa det så blev jag sedan bannad och blev först förvånad varför jag blev bannad men jag hade blivit bannad förut av så kallad "anitcheat buggen" och jag trodde jag hade fått den igen. Jag skrev sedan till en mod/staff som hade hjälpt mig tidigare med "anticheat buggen" han bad mig göra en överklagan och jag gjorde det men den blev sedan nekad och efter det kollade jag igenom mina filer och såg att jag inte hade tagit bort aimbottet som jag hade. Jag ber mycket ursäkt om detta och om jag bara får en sista chans på servern så ser jag till att detta inte händer igen. Förlåt igen för detta, jag talar verkligen sanning nu från botten av mitt hjärta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jo lite halvt tycker jag, jag förstår verkligen att detta var fel av mig men som sagt jag hade verkligen 0 medvetande om att jag hade aimbot när jag gick in på servern och jag hade helt glömt bort o ta bort den när jag skulle in på unive. Jag ångrar verkligen att jag ens laddade ner det från början och jag vet att det är jätte dumt att göra men jag vet inte hur jag ska säga förlåt åt detta på ett sätt så ni förstår. Jag talar verkligen sanning och skulle aldrig ljuga när det gäller unive. Jag älskar verkligen denna server och har spelat på den sen 2021-2022 nånstans där. Jag ber verkligen hemst mycket om ursäkt för detta och jag lovar och svär att detta inte händer igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad förut, 2 gånger enligt kommandot in game men också flertals gånger av anticheat men då var det bugg. Har även lärt mig av dom bannsen och kommer göra det på denna om jag får en sista chans. Jag är verkligen ingen som håller på med fusk och sånna saker, speciellt inte på en rp server som unive. Jag skulle verkligen uppskatta om ni litar på mig och ger mig en sista chans på servern så lovar jag att jag sköter mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det ända jag skulle önska mig just nu är att jag skulle kunna gå tillbaka i tiden och inte laddat ner aimbot från hela början, jag vet att det var jätte dumt av mig att göra det och jag lovar att detta aldrig händer igen. Jag har raderat aimbottet och rensat så ingenting sånt är kvar. Jag ber verkligen om ursäkt jag vill inte bli sedd som en problem spelare som springer runt med aimbot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 101%, jag har lärt mig att inte göra om detta och sköta mig rejält. Förlåt igen för 5 gången typ men jag menar verkligen det. Jag ber om en till chans för enligt mig finns det ingen server bättre än unive. Jag saknar o rpa och sånt och vill verkligen komma tillbaka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat!

Senast ändrad:
uppskattas jätte mycket om ni läser allt och förstår mig🙏
Skulle aldrig heller spendera mer än 1000kr för att sen ladda ner aimbot med mening och springa runt med det, förstör krimRPn jätte mkt och ja är it en sån som bryter. regler
Vill även tillägga att jag kom in på servern av nån skum anledning för runt 1 vecka sen och trodde då jag va unbannad men nästa dag så var jag bannad igen men jag tror att det bara var någon bugg eller något.
Jag kan verkligen bidra med bra rp och skapa scenarion som kommer minnas för alltid, jag vill verkligen ha en sista chans och sköta mig så som man ska och inte ladda ner saker som jag inte ska, jag älskar unive jätte mycket och bara har så mycket minnen kvar ifrån den. Jag är inte på servern för o skjuta med aimbot och ha makt över alla. Jag är på servern för att ha roligt och dessutom göra så alla andra har lika roligt på servern.🙏🙏
Jag kommer aldrig göra om detta igen och ni kan blacklista mig eller vad som helst om det nånsin händer igen för då accepterar jag det och får skylla mig själv. Det låter verkligen inte trovärdigt att jag glömte att ta bort det men jag kan svära på allt att det var så, jag vet inte hur ni ska tro mig men något sätt måste ni kunna. Jag är verkligen ärlig med er och sitter inte och ljuger för att få unbann. Jag är ärlig från botten av mitt hjärta och hoppas att ni kan lita på mig. Jag har lärt mig efter mitt misstag och att inte ladda ner aimbot, cheats och sånna saker som inte är tillåtet 🫡
Philip320 om du har läst allt detta så hoppas jag att du förstår mig och att jag verkligen kan sköta mig på servern och att detta inte händer igen:)

JÄU (jag älskar unive)💜

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka