Nekad liam1234 | Ban Överklagan [REDBULL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam1234

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Ban-referens
jnvwqg — FiveM, Permanent
Anledning: fusk
Bannad av: cmail666
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag fuskade och det ångrar jag verkligen så himla mycket och jag vill verkligen att ni ska förstå hur ledsen jag är för det och jag vet inte ens riktigt varför jag gjorde det för det var ju ett sjukt dumt beslut av mig och jag förstår ju det nu liksom jag använde nått jag inte skulle ha använt och det var helt fel av mig och jag önskar verkligen att jag aldrig hade gjort det för nu sitter jag här och mår dåligt över det och ångrar mig så himla mycket varje dag och jag tänker på det hela tiden och det känns verkligen jättedumt och jag vill verkligen be om ursäkt och säga förlåt för det jag gjorde och jag menar det verkligen från hjärtat och jag hoppas att ni kan förstå att jag verkligen ångrar mig och att jag verkligen inte tänkte klart när jag gjorde det och jag inser nu hur stort misstag det var och jag vill verkligen aldrig göra något så dumt igen och jag är så ledsen för allt det här och jag önskar verkligen att jag kunde ta tillbaka det men det kan jag ju inte och det gör mig bara ännu mer ledsen och jag vill verkligen säga förlåt igen och verkligen visa att jag menar det och att jag inte kommer göra om det här igen, aldrig någonsin.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja absolut jag tar ju fullt ansvar för allt jag gjorde och jag försöker verkligen inte skylla på någon annan eller komma med massa ursäkter för det finns ju inga bra ursäkter till det jag gjorde och det var bara dumt av mig och jag vet att jag bröt mot reglerna och det var helt mitt eget fel och jag borde verkligen ha tänkt efter mycket mer innan jag gjorde det och jag inser det ju nu i efterhand och jag vill verkligen ta ansvar för allt och jag vill verkligen säga förlåt och visa att jag menar det och jag önskar att jag kunde gå tillbaka och ändra på det men det kan jag ju inte så nu får jag bara försöka göra det bästa av situationen och visa att jag verkligen ångrar mig och att jag verkligen vill göra rätt och jag hoppas verkligen att ni kan förstå att jag menar det när jag säger att jag tar fullt ansvar för allt och att det var mitt misstag och ingen annans fel och jag vill verkligen be om ursäkt igen och säga förlåt och verkligen visa att jag är ledsen för det här.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig så himla mycket av det här och det viktigaste jag har lärt mig är att det verkligen inte är värt det att fuska och det är verkligen ingenting man vill göra för man förlorar ju allt och blir bannad och det är verkligen inte kul och det vill man ju inte uppleva och jag har sett nu på ett väldigt tydligt sätt vilka konsekvenser det får och det vill jag verkligen aldrig gå igenom igen och om jag fick chansen igen skulle jag aldrig någonsin ens tänka tanken på att fuska eller göra nått sånt igen för jag har lärt mig att det bara leder till problem och sorg och ånger och jag vill verkligen bara spela normalt och ha kul som man ska göra och följa alla regler och verkligen göra rätt och jag vill verkligen visa att jag har lärt mig av det här och jag vill aldrig någonsin hamna i en sådan situation igen och jag vill verkligen be om ursäkt igen och säga förlåt och visa att jag menar det och att jag verkligen vill göra rätt nästa gång och jag skulle verkligen göra allt annorlunda och tänka efter mycket mer innan jag gör något och verkligen följa reglerna och ha kul på rätt sätt.

Varför ska vi ge dig en till chans? jag tycker att jag borde få en till chans för att jag verkligen lovar att jag aldrig kommer göra nått sånt här igen och jag menar det verkligen från hela mitt hjärta och jag vet att det kanske låter som nått alla säger men jag menar det verkligen på riktigt och jag har tänkt så mycket på det här sedan jag blev bannad och jag förstår nu hur dumt det var och hur mycket det betyder för mig att få spela igen och jag har alltid gillat att spela och det är något jag verkligen bryr mig om och inte kunna spela har fått mig att inse hur mycket det faktiskt betyder för mig och jag vill verkligen bara ha en chans till att visa att jag kan bete mig rätt och följa alla regler och aldrig mer göra nått dumt igen och jag vill verkligen visa att jag menar det och jag vill verkligen be om ursäkt igen och säga förlåt och verkligen visa att jag ångrar mig och att jag vill göra rätt och jag lovar att om ni ger mig en chans till så kommer jag verkligen bevisa att jag kan bete mig rätt och följa alla regler och aldrig någonsin fuska eller göra något dumt igen och jag hoppas verkligen att ni kan se att jag menar det när jag säger att jag vill ha en chans till och jag vill verkligen säga förlåt igen och visa att jag är väldigt ledsen och ångrar mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det och jag ber inte om det och jag förstår helt att det finns regler och att man måste följa dem och det respekterar jag fullt ut och jag kommer verkligen inte be om nått sånt och jag vill verkligen visa att jag tar reglerna på allvar och jag vill verkligen visa att jag ångrar mig och att jag vill göra rätt och jag vill verkligen säga förlåt igen och jag vill verkligen visa att jag är väldigt ledsen för det jag gjorde och att jag verkligen vill ha en chans till att bevisa att jag kan bete mig rätt och följa alla regler och aldrig göra nått dumt igen.

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
redbull02.
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
redbull02.
Unive Staff
ja använde aldrig fusket ja råkade bara öppna det eftersom det startades automatiskt efter ja va i nordix så när ja gick in i unive så drogs det igång direkt ja fattade direkt att det var fel sen blev ja pc checkad o bannad ja tycker det är onödigt att behöva betala 1990kr för ett misstag även om ja erkänner att ja gjorde fel o står för det ja gjort så tycker ja inte att ja ska behöva betala ja har inte orsakat någon skada på servern o ja var varken krim eller medlem det var bara ett dumt misstag som ja erkänner

Såhär är de du har brukat fusket därför ger jag dig ett erbjudande på 1990kr för serverns trygghet 😊

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka