Nekad official_ra08 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

official_ra08

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
5
Ditt discord namn: renas08

Ditt Hex-ID: 11000014fd1bc20

Vad för typ av beslut gäller det? indraget krim och 9 dagars bann vet ej om jag ska göra en seperat överklagan kring det men jag skriver in det hära

Vem/vilka tog beslutet? berra, zyphexd och jag tror rymme kommer ej ihåg

Varför tror du själv att beslutet togs? då jag krocka i hög hastighet och skrev ba /me ont och körde lite för snabbt därifrån, och att jag hoppa ut så fort bilen gick sönder och sköt polisen istället för att rikta eller springa bort

Hur är beslutet felaktigt? allt började me att hela dmg alliansen är efter mig dom har skjutit så jag hoppar ut och skjuter dom och polisen ser det antar jag men medans jag ska köra därifrån så skjuter snubben mig från dmg alliansen och istället för att polisen ska jaga efter dom kommer dom efter mig då tyckte jag de va lite konstigt, jag försöker köra ifrån polisen tar hårda svängar sen pang jag kör in i en barriär och skriver /me ont men kör bort efter en liten stund det var ej tillräckligt, jag ska köra bort bilen dör på mig jag har ett vapen i handen och jag vet hur polis rpn har varit på sistone med att så fort man hoppar ut och ska spriga får man ett skott i benet och man faller nerså jag vart stressad om man kan säga så under senariot jag vet inte vad jag ska göra så jag hoppar ut och skjuter mot dom jag tror jag sköt 4 st men en sköt ner mig men döda inte + rep dära.

Men som sagt så som det var för mig som aldrig varit i en senario då polisen ska få skott mot sig så kännde jag att det var stressigt och visste ej vad jag skulle göra och det fick mig och tro det var sista vägen ut ur de senariot men fattar nu i efter hand att det var jävligt dumt av mig då jag var grovt obemanad och att jag borde iaf försökt springa därifrån eller riktat först sedan skjutit om dom skulle då skjuta.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har ju min pov av senariot sedan har ni ju deras osso men kan skicka mitt! https://medal.tv/games/gta-v/clips/lSEAAKX8le00rHPWu?invite=cr-MSxFZUosNDAwMTMxNDE3&v=39

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka