Accepterad official_ra08 | Ban Överklagan [zyphe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

official_ra08

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199849819680/

Ditt Hex-ID: 110000170a04e20

Vad är din discord tagg? renas08#8934

Vem var det som bannade dig? @Berra1213 @zyphe @rymmefr

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-01-11 151754.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Powergaming (§ 4.1h), Sunt Förnuft (§ 4.1j

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. satt i support med dom 3 staffsen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. under stunden tyckte jag att det var felaktig då min bil gick sönder och så som polisens rp nivå har varit på sistone så valde jag att hoppa ut och smälla dom direkt istället för att springa därifrån vilket jag ej hade kunnat då polisen skulle bara skjutit mig bakifrån och där vart hela senariot slut. Ja jag kan erkänna jag rpa inte tillräckligt å skadorna skrev bara /me ont och körde bort typ 2 sek efter krocken men att säga det ej var sista utväg skulle jag inte kunna påstå för så som jag tyckte det var under senariot var det sista utväg för mig och hade ej några andra tankar om att springa bort eller ja typ riktat mot dom först sedan skjutit. Så som ni ser det är det ju klart inte felaktigt för ni la en bann på 9 dagar och drog min krim roll men så som jag ser på de känns det lite överdrivet att dra min krimroll också men jag skriver detts för en ban överklagan och inte få tillbaka min krim.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ett par gånger kan inte alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra 2 andra saker än vad jag gjorde. Jag hade kunnat bara försöka springa bort men då hade dom antigen skjutit mig eller fångat mig me deras gorllia, och jag hade kunnat riktat sagt ge mig din bil eller nått liknande men då hade ju dom ba skjutit ner mig för vi var i så lång avstånd så dom hade inte fattat vad som händer och bara smällt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att alltid försöka rpa på skador s mycket så möjligt och att man inte ska skjuta polisen om det absolut inte är sista utväg

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det fullt ut.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka