Nekad oblock | Ban Överklagan [Kentish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oblock

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199436340720/

Ditt Hex-ID: 110000157fb1df0

Vad är din discord tagg? tokarev00

Vem var det som bannade dig? kentish

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sjköt en kille i sjukan för att han kollade igenom min bil och lyssna jag är kirm det är så det ska vara om någon kollar i genom min bil där jag har allting som jag andvänder de klart jag går ut och skjuter han det ligger flera miljoner där inne

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åker till sjukan med en vän där efter så ser vi en kille som kommmer fram till os och säger har ni några vapen till salu så säger vi jaa fast inte på os så du får hoppa in i bilen så kör vi till huset så kan vi visa dig vad vi har och om due intresserad så köp något av vapnen där efter så ville han inte hoppa in så sa vi okej gör som du vill men stå inte här och lalla runst så mycket sen kollar han i bagashet på bilen så går jag ut och skjuter han för jag trode han hade tagit något

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asåå i gentligen så är det mitt fel men inte från första början för jag får inte skjuta någon på sjukhuset och han får inte söka egenom folks saker i sjukan så det var bådas fel bara att mitt var grovare

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för cirka 1 års sedan för en sak jag sak detta var länge sedan annrs har jag bara blivit kickad från surevn för jag har råkat snacka i ooc eller snode någon bil på sjukan annars aldrig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asåå helt ärligt vet jag inte för trodde han hade tagit mina vapen och det är inte vanliga vapen det är vapen för 10 milioner så man blir ju lite stressad när man ser han söka igenom bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka