Nekad gyroseater_ | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getithowyouliveit.

Icke Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Ditt discord namn: gyroseater_

Ditt Hex-ID: Steam-ID: 76561199725793262

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? ludde bubblegum

Varför tror du själv att beslutet togs? För det står i loggsen att jag tog vapen från en killes bil men erfter han had e lagt in bilen så hamna vi i en skottlosnning och jag dog och hur ska jag kunna åka in i sjukan utan att vapnena tas av metall detektorn i sjukan så det är inte möjligt att jag tog vapnena från hans bil och åka direkt in i sjukan utan att stacha nått i en bil och efteråt så hittade jag en påse på golvet i sjukan och jag sökte igenom det och där fanns det 3 vapen och det står i loggsen att jag dog inann jag hade tagit alla saker och efter jag hade dött så fick jag vård och bara va i sjukan och väntade på mina
vänner ska få vård och då såg jag påsen i sjukan ochg det var vapen i den och jag tog dem och då satt jag afk i spawnmenu så det är bugg han kan vänligen få tillbaka sina saker om han önskar det men det var bugg med att jag tog saker ifrån hans bil för han tog inte ens ut sin bil efter vi alla hade fått vård

Hur är beslutet felaktigt? för jag inte ens har sett hans vapen i bilen och det kan jag svära på min mamma och allt jag älskar att jag inte har tagit något från han och att jag hittade vapnena i sjukan och la dem i en bil

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jlHyzUgYf1oVUK_Kg?invite=cr-MSxyQmEsMjQ3OTg3MzU4LA ha en god jul och gottnytt år

Senast ändrad:
och ni kan kolla logs om jag har lagt nått i min stach bil direkt efter jag ¨tog från han¨ som jag inte gjorde sen om det finns loggs på påsar så vill jag att ni kollar det för jag hittade allt på golvet i sjukan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka