Accepterad Kalleanka#9999 | Ban Överklagan [0alvvin0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalleanka#9999

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Timtheo12/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c0b4815

Vad är din discord tagg? Kalleanka#9999

Vem var det som bannade dig? alvvin

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktislkt inte varför hna gjorde det har en känsla att de kände varandra för min vän dog och dom fick ej hans vapen och då blev de arga tror jag fast sen vet jag inte varför staffen ej låter mig göra beslut överklagan då jag ser att det va fel och han tog inga återgäder på de några körde utan mask,använde mitt vapen i senariot, Tog id så de visste att jag låg i bagaget. Så jag vet faktiskt inte varför han bannade mig och jag gjorde inte ens något fel då ingen riktade och vi alla ahde våra vapen uppe hela tiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte in till sjukan för min vän behövde pissa och sen kom la liga och började hetsa så de tog och väntade på oss hela tiden sen så åkade inte min kompis vara där längre så vi åkte iväg och då krachade hans spel typ exakt när han kom utan för sjukan, Och de såg vi 1 bilen sen senare kom det 2st till som ej jag kunde se. Fast sen hoppade 3pers ut men vapen uppe fast de riktade inte eller något de bara sa kolla hela bilen och de tänkte jag att detta var min chans för de va bara 3 pers och ingen av de riktade så jag hoppade ut fast jag buggade sänder och flög fram och tillbaka sen blev jkag nerskjuten och de tog mig till deras gäng hus så jag betalade mig ut ur kidnappningen fast senw dödade dom mig ändå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den är felaktig då jag aldrig gjorde ett fel det va mera de som gjorde regel brott och brist rp. Då jag inte ser att jag gjorde något fel i det jag gjorde ingen riktade jag hoppade ut och började skjuta sen blev jag nerskjuten och de rånade mig, Fast han hade ej mask inget vapen uppe, Inget och då va han ändå helper med han borde veta att man ska ha mask på krim rpn. Och att dom dödar mig efter jag har betalat mig ur också fel ju så dem gjorde 3 regel brott och jag gjorde inget och jag fick indraget visst det kanske hade kunnat vara 1 krim varning och då är det för liten fear rp fast ej indragen och ban. Så jag ser väldigt mycket att det är felaktigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare fast alla har jag typ gjort ban överklagan och dom har blivit godkännda och de andra var sen innan jag typ körde unive seriöst och då var det typ som svbans osv, Inga större bans inget jag vet så bra utav iaf och kommer ej ihåg de isf också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra en egen bil då jag vet att jag ej brukar kracha och om jag hade krockat hade jag ej kunnat skylla på någon annan än mig själv mitt egna fel isf. Och vi brode aldrig åkt till sjukan för att han skulle pissa vi hade lika gärna kunnat åka till gäng huset och väntat där på han och då hade inga kunnat stressa oss och vi hade bara kunnat ta det lungt fast nu gjorde vi inte det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jga aldrig mera ska ligga i baggen då det aldrig går bra för den som ligger där, Fast också att jag hade kunnat springa iväg/tagit bilen och försökt att åka därifrån och ej leka att jag var där för det funkade tydligen inte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes, vet att bannen inte är länge till fast gör detta för jag vill vara med på eventet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka