Nekad obe07 | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

obe07

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198252680808/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Wallentin

Vad är ditt discord namn? Obe07#4107

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Jag är 16 år gammal och har nyligen flyttat till Unive. Anledningen till att jag flyttade hit är på grund av att jag har vänner som redan bor här.
Jag har inga specifika intressen utan jag är en person som strävar efter att lära mig nya saker samt expandera mina kunskaper. Jag är en ambitiös person som ser till att mina arbetsuppgifter blir färdigställda. Jag är en pratglad person och en väldig trevlig människa som tycker om att hjälpa alla människor, oberoende deras bakgrund, kön, etnicitet eller sexuella läggning. Jag har snabbt att lära mig nya saker och är inte blyg för att fråga om hjälp om jag skulle behöva det.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag heter Robin och ansöker att få bli medborgare i Unive.
Jag vet med säkerhet att om jag skulle bli godkänd så hade jag passat perfekt dels för att jag är motiverad att testa på ett nytt samt att jag är aktiv. Jag är motiverad till att göra Unive till en bättre och säkrare samhälle för alla.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är min första samt enda servern jag är inne på just nu. Jag vill ta det här mer seriöst och leva in i mitt rollspel så verkligt som möjligt.

Hur hittade du Unive? Genom mina kompisar Tobias och Rasmus

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill komma bort den verkliga världen och leva in mig som en annan person i mitt rollspel, samt komma upp högre i systemet i Univestaden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej detta är min första

Tillbaka