Nekad grenhage12222 | Medlem ansökning [mekkafvv]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grenhage12222

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? johan grenhage

Vad är ditt discord namn? grenhage12222

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: simon gunnarsson 36 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll glad och prat glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: simon är en person som är född i en stad som heter arvika och han bodde där i ca 25 år tills han flyttade till unive och bodt där i en vecka nu simon är en som jobbar för dhl förare som han skulle vilja jobba med något annat och han har massa vänner och simon är trvlig mot alla och är allmänt snäll

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriöst och engagerat:
Jag kan bidra med seriöst och engagerat rollspel, oavsett om det gäller laglydiga roller eller kriminella karaktärer. Jag fokuserar på att skapa trovärdiga och underhållande scener, samtidigt som jag respekterar serverns regler och andra spelares upplevelse. Jag tycker det är viktigt att bidra till en bra atmosfär, och jag är van att samarbeta med andra för att bygga upp intressanta historier.

Kreativ och erfaren:
Jag har tidigare erfarenhet från flera RP-servrar där jag spelat olika roller, allt från polis till mekaniker till kriminell. Jag är kreativ och gillar att hitta på nya scenarion som kan ge andra spelare en unik upplevelse. Jag följer alltid reglerna och försöker höja kvalitén på RP:n runt mig.

Ny men motiverad:
Jag är relativt ny inom RP men väldigt motiverad att lära mig och bidra på ett positivt sätt. Jag har läst reglerna noga och kommer alltid prioritera bra och respektfullt rollspel. Jag vill gärna vara en del av att bygga upp spännande scener tillsammans med andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid försöker "vinna" ett scenario för sin egen karaktär, utan istället är beredd att låta sin karaktär förlora, misslyckas eller hamna i underläge – om det gynnar eller utvecklar rollspelandet. Det handlar om att sätta RP:t i första hand och låta scenariot bli intressant och realistiskt för alla inblandade. Ett exempel kan vara att man som rånad person faktiskt samarbetar eller reagerar som en vanlig människa, istället för att alltid försöka skjuta sig ur situationen. Det skapar bättre flyt och djupare storylines.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte brutit några regler på unive

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Inga fusk eller otillåtna program Använd inte hack-klienter, exploits, eller buggar för att få fördelar. Automatiserade bots eller makros är vanligtvis förbjudna. 2. Respektera andra spelare Ingen rasism, sexism, homofobi eller trakasserier. Inget personangrepp, hot eller mobbning i chatten eller via röst. 3. Inget griefing eller stöld Förstör inte andras byggnader eller resurser utan tillstånd. Ta inte saker från andra spelare om servern inte är PvP/fritt spel. 4. Följ serverns tema och syfte Exempel: På en rollspelsserver ska du hålla dig till din roll. På byggservrar får du inte förstöra miljön utan orsak. 5. Använd chatten på rätt sätt Inget spam, reklam eller opassande länkar. Respektera moderators anvisningar. 6. Lyssna på administratörer och moderatorer Följ direktiv från staff. Om du har klagomål, ta det privat via DM eller forum.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? 🧱 Exempel 1 – Du är en kreativ byggare (t.ex. Minecraft): Jag tycker om att bygga detaljerade och kreativa miljöer, och jag har erfarenhet av att samarbeta i större projekt. Jag är respektfull mot andra spelare och vill gärna bidra till en positiv stämning på servern. 🛡️ Exempel 2 – Du är en aktiv och seriös spelare: Jag är aktiv och gillar att vara en del av en community där man hjälper varandra. Jag följer regler, bidrar gärna i chatten och respekterar andras arbete. 🌍 Exempel 3 – Du söker gemenskap och gillar RP (rollspel): Jag är intresserad av rollspel och tycker det är kul att leva mig in i karaktärer och skapa berättelser tillsammans med andra. Jag tar ansvar för mitt beteende och vill vara en positiv del av Unive-gemenskapen. 🛠️ Exempel 4 – Du kan bidra med något speciellt: Jag har lite erfarenhet av att bygga plugins/modda (eller Discord-botar/webbdesign, beroende på vad du kan) och kan hjälpa till om servern behöver stöd med teknik eller kreativt innehåll.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka