Accepterad Crantioz | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crantioz

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? crantioz

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Milton Johansson, 29.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsam, sträng, trevlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Året var 1996, ute i en liten by runt sydöstra delen av Skåne. Den dagen, den 19 november, hände något som skulle förändra familjen Johansson; en liten pojke föddes. Den pojken hette inget annat än Milton. Denna pojke var ingen särskild - han stod inte ut bland folkmassan. Milton var en helt normal pojke i hans tidiga ålder; han gillade att spela fotboll efter han hade gjort läxorna och han älskade att spendera tid med sina föräldrar. Milton får extremt bra betyg i skolan och han bestämmer sig efter några år i trädgården där han spelar fotboll för att gå med i en klubb. Denna klubb spelar han med i ungefär 5 år och Milton blir en hjälte i laget.. I alla fall tills den dagen.. Den dagen där han får flyger in i en stolpe med huvudet först. Milton får spendera nästan 1 år i sjukhuset, men han ger inte upp. Milton försätter att studera i skolan genom distans och tillslut så får han ett slutbetyg. På grund av att Milton har en änglavakt så blir han utskriven ur sjukhuset då han blir fullt frisk. Milton går ut grundskolan och blir godkänd till Naturbruksskolan Sötåsen. Därefter gjorde Milton värnplikten och sedan blev han anställd på ICA för att få lite arbetslivserfarenhet. Efter det ansökte Milton till polishögskolan i Malmö där han gick ut utan problem. Nu känner Milton sig extremt motiverad att få börja arbeta, så han bestämmer sig för att leta anställning på polismyndigheten i Unive City.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kunde bidra ganska mycket till servern om jag blev godkänd som medlem. Jag har RPat i ungefär 4 år där jag har varit allt ifrån personalansvarig på Mekonomen till polisinspektör inom polismyndigheten. Enligt mig så har jag en ganska välutvecklad RP och mina kunskaper inom själva RP världen gör att jag har det lättare att göra fler intressanta samt kreativa scenarios.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för att göra ett roligt scenario för alla parter. Att man ska spela för att motparten också ska ha en chans för att vinna. Man ska spela för att göra roliga scenarios, inte för att för att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Kan har hänt att jag blev SV-bannad eller fick en 1 dags ban vid något tillfälle i början av mitt RPande på servern då denna server jag en av mina första.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Random Deathmatch = Man dödar en person utan någon anledning eller utan ett samband i ett RP scenario. VDM - Vehicle Deathmatch = När du använder ett fordon som ett vapen för att antingen döda eller skada en person. Fear RP = Att man ska värna för sitt liv inom RP. Metagaming = Du använder dig av information du har fått utanför RP / din karaktär.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka