Nekad Nwllye | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nwllye

Medlem
Meddelanden
438
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198955058740/

Ditt Hex-ID: 11000013b4b5634

Vad är din discord tagg? Nwllye#6455

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_147.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom de uppfattade att jag läckte staff discorden, vilket jag verkligen inte gjorde. Jag är mycket besviken över detta eftersom jag har alltid varit en lojal medlem av communityn och aldrig skulle göra något som skulle skada communityn eller mina medlemmar. Jag har alltid respekterat och följt reglerna om sekretess inom staffgruppen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. et som hände först var väll helt simpelt jag satt o spelade lite rust med min kompis, vi hade det gött sedan ser jag en gif på en person då tänkte jag att jag skulle skicka den giffen till en person, då frågar personen i fråga "vart fick du tag i den" först så svarade jag inte på frågan, sedan så skrev vi lite då skickade jag enbart namnet på personen, aldrig något annat jag skickade enbart namnet på personen som först skickade ut den. Jag går vidare med min dag fortsätter spela mitt rust, ser att jag blir taggad i staff dcn av Philip320 och då blir jag bannad från alla Unive relaterade discord servrar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror inte att bannen i sig var felaktigt men jag tror det var ett stort missförstånd och misskommunikation mellan oss alla. Jag skulle ha kunnat gjort annorlunda genom att inte skicka namnet på personen som skickade gifen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 st 2021, (var ickemedlem) ooc i /me åker 2 på voi, pwg. 2022 suntförnuft, serverdiss, kommer inte ihåg mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Efter att ha tänkt igenom händelsen inser jag att det var ett stort missförstånd och misskommunikation mellan oss alla. Jag inser nu att jag skulle ha kunnat göra annorlunda genom att inte skicka namnet på personen som skickade gifen och att jag ska vara mer försiktig i min kommunikation i framtiden. Jag inser också att det inte är tillåtet att skicka vidare information, även om det bara är ett namn, eftersom det kan tas som ett läckande av informationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter bannen har jag lärt mig att det inte är tillåtet att skicka vidare information, även om det bara är ett namn. Jag förstår nu att det kan tas som ett läckande av informationen och jag ska vara mer försiktig i framtiden.

Jag har lärt mig en viktig läxa från detta och är mycket medveten om detta problem. Jag är övertygad om att jag inte skulle göra samma misstag igen. Jag skulle varit mer försiktig med vad jag säger och skickar i staffchatten och säkerställa att ingenting kan tolkas som ett läckande av information.

Jag har också insett att det är viktigt att hålla informationen privat och vidbehålla säkerheten för alla inblandade. Jag ska ta ansvar för mina handlingar och se till att jag inte gör samma misstag igen. Jag kommer också att vara mer medveten om vad andra säger och skickar i chatten och göra det jag kan för att se till att alla håller sig till reglerna.

Jag är mycket medveten om att detta är ett allvarligt ämne och jag tar det på största allvar. Staffs har rätt att banna mig och jag tar det som en läxa och jag kommer att följa reglerna och försöka undvika att göra samma misstag igen. Jag hoppas att detta kan vara till hjälp för andra som är med i samma situation som jag är.

Vill också passa på och be om ursäkt och jag tycker själv att det är verkligen tråkigt att jag blev bannad från Unive eftersom jag är en engagerad medlem av communityn och har varit det ett tag. Jag är också mycket besviken över att ni uppfattade mig som att jag läckte staffchatten eftersom jag aldrig skulle göra något sådant. Jag har alltid respekterat och följt sekretess inom staff-dcn. Jag hoppas att staffs kan se att detta var ett olyckshändelse och att jag verkligen inte hade något illa på gång. Jag skulle verkligen uppskatta om jag kunde bli unbannad eftersom jag älskar att vara en del av Unive's communityn.

Jag är redo att ta ansvar för mina handlingar och lovar att vara mer försiktig i framtiden. Jag är oerhört ledsen för det som hände och jag tar fullt ansvar för mitt misstag. Jag inser att jag gjorde fel och jag är beredd att göra vad som krävs för att åtgärda det. Jag hoppas att jag kan få en andra chans att visa att jag har lärt mig min läxa och jag tar det med att följa reglerna på allvar och hålla mig till dem i framtiden.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt beteende och jag inser nu hur det kan ha påverkat eran syn på mig. Jag hoppas att jag kan få en chans att visa min lojalitet och mitt engagemang för communityn genom att följa reglerna och vara en positiv medlem. Jag är beredd att ta emot feedback och råd för att förbättra mig själv och jag lovar att vara mer medveten om mina handlingar i framtiden.

Till sist så hoppas jag att staffs kan se att detta var ett stort missförstånd då jag ej läckte någon annan information överhuvudtaget och att jag verkligen inte hade någon vilja att gå emot servern. Jag skulle verkligen uppskatta om jag kunde få en andra chans och bli unbannad eftersom jag älskar att vara en del av Unive's community. Jag är redo att ta ansvar för mina handlingar och lovar att vara mer försiktig i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Jag vill bara komma tillbaks till Unive, jag vill bara spela här och ha det bra. Det är här jag trivs och vill vara, hade jag inte gjort det hade jag skitit i detta o gått till en annan server men jag vill inte gå till en annan server. Jag hoppas att ni faktiskt kan se att jag inte läckte någon annan infromation och att det det mer utav ett misstag och en olycka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka