Nekad Gaywi | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,447
Reaction score
90
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199558206795/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f3ea54b

Vad är din discord tagg? krigaren151 [ är inte bannad ifrån unive dcn längre har nytt dc konto. ]

Vem var det som bannade dig? 320Master

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-11 110714.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffsen valde att banna mig för att jag bröt mot reglerna, helt enkelt. Jag använde Project Cheats och senare en spoofer, och det är saker som självklart inte är okej. Jag vet att det jag gjorde var fel och att det skapade problem för servern. När jag ser tillbaka på det inser jag att jag var väldigt omogen och inte tänkte på konsekvenserna av mina handlingar. Jag tror också att mitt tidigare beteende och de bans jag redan hade gjorde att staff såg mig som en problematisk spelare. Även om många av de bans jag har registrerade inte är rättvisa, fanns de där och bidrog till bilden av mig. Jag kan inte ändra det som hände, men jag kan säga att jag har lärt mig mycket av det. Jag förstår varför de valde att banna mig då, men jag hoppas att de kan se att jag har förändrats och verkligen vill göra rätt nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Regelbrottet tog plats 2023 och vi är nu i 2025, jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände. Många av regelbrotten tog plats vid olika tillfällen. FÖRTYDLIGANDE PÅ DENNA FRÅGA ! Som jag skriver gjordes regelbrottet 2023, ja det stämmer jag blev bannad 2023 för fusk det var där allt börja sen spåra ju allting ut med spoofingen och som jag skriver kommer jag inte ihåg alla tillfällen men jag spoofade ett flertalet gånger fram till 2024. sen dess har jag inte spoofat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bans utan till en början valde jag att använda mig av fusk och sedan spoofa ett par gånger på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vill vara ärlig och säga att jag har blivit bannad flera gånger tidigare tidigare. Den största anledningen var att jag använde fusk, något jag ångrar djupt. Det var ett riktigt dumt beslut som jag inte skulle ta idag. Jag har också fått några mindre bans, vissa rättvisa och andra missförstånd, men jag förstår att helhetsbilden inte ser bra ut.

Det jag har lärt mig är hur viktigt det är att respektera reglerna och tänka på hur mitt beteende påverkar andra. Jag vill inte längre vara den som förstör för någon annan, utan istället bidra till en bra upplevelse när man rpar.

Vill även tillägga att alla de bansen är flera år sedan och nu är det nya tider, var liksom typ 13 år gammal då om inte jag har helt fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag kunde gå tillbaka i tiden hade jag gjort många saker annorlunda. Jag hade aldrig använt fusk eller spoofat, och jag hade förstått från början hur viktigt det är att respektera reglerna och hur mina handlingar påverkar både mig och andra.

När det gäller spoofing inser jag nu att det bara gjorde allt värre. Istället för att försöka ta genvägar borde jag ha accepterat min ban och visat att jag faktiskt hade förändrats. det var främst för jag bara ville få spela på servern hade ingen avsikt av att förstöra på servern men pågrund av vissa omständigheter vart det så.

Jag hade också kunnat vara mer öppen och ärlig direkt efter mina misstag. Om jag hade tagit ansvar och försökt bygga upp förtroendet igen på rätt sätt hade situationen sett annorlunda ut.

Det viktigaste för mig idag är att jag har lärt mig av allt detta och att jag aldrig kommer upprepa samma misstag igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig otroligt mycket efter min ban. Först och främst har jag insett hur viktigt det är att följa regler, inte bara för att undvika konsekvenser, utan för att alla på servern ska ha kul och det arbete som staff lägger ner för att hålla servern igång. Jag förstår nu att mina handlingar inte bara påverkade mig själv, utan även skapade problem för andra spelare och för serverns rp.

Jag har också lärt mig att tänka längre än bara på det som är kul i stunden. Att bryta mot regler kanske kändes spännande då, men jag inser nu att det inte var värt det. Det är bättre att vara en del av något positivt och bidra till en bra gemenskap än att riskera att förstöra för sig själv och andra.

En annan viktig lärdom är att ta ansvar för mina handlingar. Jag försöker inte längre skylla ifrån mig eller komma med ursäkter för det jag gjorde. Jag vet att jag har gjort fel, men jag ser det också som en möjlighet att växa och bli en bättre spelare och person. Den här erfarenheten har verkligen gett mig ett nytt perspektiv, och jag är fast besluten att använda det för att göra saker på rätt sätt framöver

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår att det finns en risk att min överklagan kan nekas direkt, och jag accepterar det. Jag vet att jag har gjort allvarliga fel i det förflutna, och jag förstår att ni måste prioritera serverns säkerhet och integritet framför allt annat. Men anledningen till att jag ändå väljer att skriva detta är för att jag vill visa att jag verkligen har lärt mig något och att jag har förändrats. Jag vill åtminstone försöka förklara min sida av saker och be om en chans att visa att jag kan vara en positiv del av servern. Om ni väljer att neka mig, respekterar jag det, men jag hoppas innerligt att ni kan se att jag menar allvar med min vilja att göra rätt den här gången. Mvh Gaywi.G T R

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka