Accepterad NS1ELVIS | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

NS1ELVIS

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121778258/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652

Vad är din discord tagg? itesh762

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag rpa polis utan att vara det och suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det som hände var att jag och några av mina kollegor var vid piren ungefär eller typ på stranden sen så åkte min kollega in i mig med en polis bil och sen började skjuta mig jag fattar ingenting men om man tar det genom mitt perspektiv så hade de tagit bort mina roller i discorden och sen så hade jag jobbet ingame så jag gick in och rpade sen senare under kvällen så tog de bort jobbet också men jag tänkte inte på det så jag bara fortsatte spela som icke polis fast jag har alla utbildningar och sånt jag så jag vet hur jag ska agera och sen hade jag nycklar och sånt på mig så jag tänkte att det inte spelade nån roll om jag var icke polis i panelen men det gjorde det för jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var rätt lagd eftersom att jag inte hade polis som yrke fast jag var omedveten fast det är fortfarande mitt ansvar att se till så jag har jobbet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men inte för detta och jag har spelat i 3 år så jag har några

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte rpa polis

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte får rpa polis utan att vara det och jag har lärt mig mycket och jag kommer inte göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Kan du unbana har varit bannad sen onsdag och jag förlorade test medlem så jag har lärt mig jätte mycket

Tillbaka