Inaktuell Fredde | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredde

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199836320403/

Ditt Hex-ID: steam:11000016fd25293

Vad är din discord tagg? real.fredde

Vem var det som bannade dig? Momo

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-02-13 191655.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hetsade i ooc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag hade råkat skjuta en grabb som polis då, det var förmodligen en bug, ifrån min preskriptiv stog han upp och skjöt. Sen efter blev alla mina kollegor skit surra. Jag åkte iväg för mitt spel laggade sönder och marken buggades sen ansåg jag att 10 olika polis bilar var efter mig sen så stannar jag i gs och de gripper mig. De börjar då bli skit aggresiva mot mig och jätte otrevliga och kallar mig för många otrevliga saker. Då blir jag av med polis jobbet och får skit. Sen börjar de kalla mig för "12 åring", "Liten snorunge" "ett litet barn som är tuff" Då blir jag skit arg och började hetsa skit mycket i ooc. Jag blir arg när några provecerar mig svårt att hålla de. Hoppas ni förstår mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså inte direkt felaktig men de borde förstå mig endå. Jag hetsade men de var orsaken och de gjorde mig förbannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror jag blev bannad för fear rp innan. Ingen aning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att hålla mig och undvika de. Borde bara inte bry mig om vad de säger helt ärligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och jag ångrar det jag har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes. Det är fredag snälla ge mig en till chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka