Nekad Nosse | Ban överklagan [vo11ce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nosse

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125394176/

Ditt Hex-ID: 110000145727300

Vad är din discord tagg? tecnoman35#8363

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 110 dager

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Tänk på vad du säger ! ~Quirkz303. Återstår: 109 dagar 18 timmar 31 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sa kanske lite för duma saker när någon snackade shit om mig så du snackade jag shit om honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade snackat med en kille innan och fråga om jag kunde få tjus sen såg en polis bil och berättade frö poliserna som satt i bilen att jag har blivit kniv hugen dagen innan och dom sa att jag skulle gå till polis stationen men då kom en tesla bil fram till mig och då var det folk i teslan som skrek till en kille i doms tesla att hoppa ur bilen och sen började han som satt i bilen som dom ville ha ut börja sparka på bilen när han gick ut och då sa jag saker som jag tror jag blev bannad för kom inte ricktig ihåg vad det jag sa men jag sa typ något om att *sluta sparka på bilen idiot* eller någon.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte är lite både och men jag ångra vad jag sa mot honom och skulle använde lite finare ord.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga alls

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA. Skulle för bättra mitt ordförråd och inte prata så mot folk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA. Inte vara så kaxig och vara så uppkäftig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka