Nekad tug121 | Ban Överklagan [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tug121

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://s.team/p/ghgw-vbwt/njqrggkv

Ditt Hex-ID: steam:1100001454fe0fd

Vad är din discord tagg? n1sse.0

Vem var det som bannade dig? drchapo97

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-01 234118.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att en person som jag var med snodde en tjänstebil och han bannade fel person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en person skulle ut o köra några bilar när hans bil gick sönder och ringde falk. Falk kom och sa att det hade kostat 40 tusen att laga bilen (bilen kostar 10k) Sedan sa han att det var för dyrt och falk åkte, han ringde meko som vi väntade på när falk igen ifrån ingen stans och då snodde han jag va med tjänst bilen och han bannade mig istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag åkte dit för korruption och har lärt mig att aldrig göra de igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte då jag blev felaktigt bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka