Nekad Lall1sh | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lall1sh

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197985818198/

Ditt Hex-ID: steam:11000010185e656

Vad är din discord tagg? lallishthe.1

Vem var det som bannade dig? ola063124

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-15 121846.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag snackade med min vän i discord när vi båda hade polisen efter oss

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. allt började med att jag bad min vän unmute i discord för att skulle säga en grej till honom när vi inte var i något scenario vi stog helt stila med bilen och sen så kommer en polisbil och stannar oss och säger att vi ska hoppa ut flertals gånger men min vän kör därifrån och vi har en polisbil efter oss. Vi kör ner i hamnen och han jagar oss där i en stund tillslut så går bilen sönder och min vän väljer att köra till vattnet och hoppa ner och det är då polisen skjuter han så han dör när han ligger i vattnet medans jag sitter kvar i bilen och tillslut efter några sekunder så skjuter polisen mig också och sen c loggar. Denna polis var ju alltså ingen polis och var en problem spelare och att vi glömde mute oss i discord under polis jakten gjorde egentligen ingen påverkan då vi satt med varandra i bilen och sa allt i discord som vi kunde sakt ingame så det scenariot hade ingen påverkan + det var ogitligt scenario pågrund av att det inte var någon polis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var jag och min vän som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nu var det ett tag sedan sen jag blev bannad ungefär 8 månader sen om man inte räknar med den jag fick nu men har blivit bättre inom rpn och är ingen problem spelare på servern direkt har varit aktiv grön spelare i 8 månader nu för har börjat rpa bra förut så blev jag bannad hela tiden typ för ungefär 1 år sedan om ni kollar historiken, men jag har lärt mig från alla bans och hoppas på att jag får en till chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? suttit deffat i discord och snackat ingame.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte meta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka