Accepterad NoSoul | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoSoul

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Ange ditt födelsedatum 4 December 2006

Vad heter du på discord? NoSoul#3330

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 17,00-23,00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på servern i ett långt tag nu men vet inte exakt efter som jag inte var med i forumet på den tiden, men jag skulle gissa på 1 år nu.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle fortsätta spela som en normal person på Unive, men att kunna se till att servern är bättre genom att jag vaktar den medans jag kör så att allt är som det ska under tiden jag spelar.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag var Support/Trainee för ungefär en månad sedan och det var det roligaste som jag hade gjort på länge i ett spel. Efter att jag hade slutat så blev det som att jag inte hjälpte servern på något sätt. Så därför söker jag till servervakt för att jag ska delta med att hjälpa servern igen.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Att när jag Rpar på unive så ser jag till att inget lall eller något annat regel brytning händer under när jag rpar.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa servern även om jag rpar.

Varför vill du bli servervakt? För att se till att det är roligt att rpa och att lallare och andra regel brytare förstör det roliga.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja, kan alla eftersom att jag har varit support eller trainee nu för tiden.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad en gång under min tid på unive och det var för länge sedan. Jag hade krockat med min pollare och efter en stund kom ambulansen till platsen. Jag som att i baksätet tyckte jag inte att jag hade så stora skador så jag sa till sjukvårdarna att jag hade ont i huvudet och lite små grejer men sjukvårdarna tyckte att jag skulle ha större skador för dom trodde jag satt fram i bilen. För det så stänge de av mig i 60 minuter/ svban.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka