Antagen Norton. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Norton.

Medlem
Meddelanden
448
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Norton

Vad heter du på discord? Norrrrrrrrre

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2013

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att jag har varit Ma sen innan och vill bli igen. Jag vill även att alla medlemar ska känna sig välkommna och att få in så mycket medlemar på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Just för att jag har varit både staff samt medlemskaps ansvarig sen innan och har kunskaper. Jag har mycket fritid som jag kommer kunna göra ma arbeten. Jag är mogen och bemöter spelare med respekt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man alltid ska bemöta folk med respekt för att då blir de bättre stämning och inga blir arga. Man ska även vara trevlig så vi inte får dåligt ryckte.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag skulle vilja att alla har roligt när de rpar och vara trevliga. Samt att få en hög rp nivå på alla spelare.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Alla medlemmar ska följa reglerna som vi har på i servern samt en hög rp nivå så de blir kul när man rpar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag behöver ansvara över att ta medlemskaps ansökningar på forumet, ta intervjuer och specca ibland medlemmar och test medlemmar så de inte gör något fel eller liknande.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer ta mitt privatliv före såklart men jag har också mycket fritid som jag kommer att kunna göra intervjuer och sen ansökningar osv.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Shortlist

Antagen

Tillbaka