Nekad nortification | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nortification

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? nortification.

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ulf Persson, 27 år gammal och väldigt social av sig.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva honom snäll och trevlig och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ulf Persson är 27 år gammal och han kommer från en stad som heter Göteborg. Ulf är väldigt positiv av sig och mycket glad när han lär känna nya personer. Ulf har länge i sitt liv varit ensam och deprimerad eftersom det hände en tragisk händelse när han var liten. Han har aldrig direkt varit en dålig människa utan han vill vara en laglig man och göra roliga saker som han kan göra. Han tänker mycket på bilar och jobba på ett mekaniker jobb eftersom han har länge gjort det i sitt liv. Ulf har bott i flera olika städer och flyttat fram och tillbaka eftersom han inte tyckte städerna var så bra där han levde så nu har han bestämt sig att flytta till staden "Unive" och skaffa ett roligare liv här. Hans mål är att skaffa en ny bil och om det är möjligt kanske en flickvän eller några polare att kunna hänga med på fritiden. Hans största mål är nog att skaffa ett jobb självklart så han har en inkomst att handla varor och liknande saker för. Nu beger han sig till flygplatsen och sätter sig på planet påväg till Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en hög rp nivå men även en hög social rp nivå. Jag gillar mycket när det faktiskt händer mycket snack och saker inte bara skjutningar hit o dit och därför ska jag försöka bidra så mycket jag bara kan till rp:n och försöka mitt bästa helt enkelt. Jag tycker också det är väldigt viktigt att båda parterna ska ha roligt inom inprincip alla scenarion som händer på servern. Det ska finnas mycket av det sociala rpn på servern och därför ska det bli så roligt eftersom jag sett så sjukt mycket om denna server. Jag kommer alltså att bidra med en så hög rp nivå som möjligt och social rp nivå och ha så kul som möjligt helt enkelt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att båda motparterna ska ha roligt i tex ett scenario och det innebär att du till exempel kan improvisera i vissa scenarion för att göra det mycket roligare och dra ut på scenariot mer istället för att bara skjuta och detta kan ju leda till att båda parterna faktiskt tycker att det är kul och inte bara ena sidan. Visst man ska ju alltid kunna acceptera en förlöst mellan ett scenario men man ska ändå ha kul och då menar jag att man ska kunna acceptera att man inte bara kan vinna hela tiden och faktiskt förlora.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja självklart att jag någon gång i mitt liv inom rpn att jag brutit mot några regler men det var jätte längesedan då jag var "helt" ny till FiveM RP och försökte läsa igenom reglerna men förstod inte helt men nu efter jag kört väldigt mycket FiveM RP förstår jag väldigt mycket och har även varit staff på många "seriösa" servrar och hjälpt till. Så grundmässigt har jag ökat mitt rp nivå med ett väldigt högt snepp och förstår reglerna komplett nu eftersom jag har över 2000 timmar inom RP. Det som kan ha hänt för längesedan cirka 3 år sedan kan ha varit att jag fått ban för tex Sunt förnuft eller powergaming och den tiden förstod jag inte helt vad det betydde men nu har jag lärt mig av mina misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Exempel på två regler kan vara Suntförnuft och Powergaming. Jag tycker överlag att dessa regler nästan är de viktigaste för att hela RP:n ska gå ihop. Suntförnuft innebär att du ska tänka logiskt och realistiskt och göra saker du hade gjort i verkligheten tex du hade ju inte åkt mitt i stan 300km/h liksom och det är lite suntförnuft. Det finns 3 powergaming det jag iallafall har lärt mig och det går såhär. Powergaming 1 innebär att du inte rollspelar på skador och det är väldigt viktigt att man gör det så rpn funkar bra även om du befinner dig själv i något slag ska du alltid rpa på dina skador. Powergaming 2 att man spelar endast för makt o pengar och detta ska aldrig förekomma och det innebär att du bara bryr dig om pengar och makt inne på servern, mycket dåligt. Powergaming 3 - emote abuse innebär att man använder sig av en emote som abuse. Det kan vara ett scenario tex att du använder emote att ligga ner för att bli missad av skott som skjuts mot dig eller glitcha igenom väggar osv. NLR (New Life Rule) innebär att du inte ska minnas saker efter ett scenario där du avlidit tex så om du dör i ett scenario ska du inte komma ihåg någonting alls efter så om din kompis säger efter på sjukan "Vad hände?" då ska du inte minnas det när du avled.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack inget mer. Ha det bra är mina sista ord iallafall.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka