Nekad NordicOnTop2 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

726

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rejmond

Vad heter du på discord? NordicOnTop#6831

Ange ditt födelsedatum 20 Augusti 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansökte till Medlemskapsansvarig för att jag älskar att vara en del av en gemenskap och hjälpa till att skapa en trevlig spelupplevelse för alla. Att vara med och hantera medlemskapet ger mig möjlighet att bidra till att bygga upp en fantastisk gemenskap där alla känner sig välkomna och inkluderade.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig som Medlemskapsansvarig eftersom jag är engagerad och vill verkligen göra skillnad. Jag är en bra lyssnare och kan kommunicera på ett vänligt och respektfullt sätt. Dessutom är jag bra på att organisera och hålla koll på saker. Jag är också öppen för att lära mig nya saker och förbättra mig själv för att bli en ännu bättre Medlemskapsansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor på ett vänligt och respektfullt sätt. Det handlar om att vara trevlig och hjälpsam mot andra. Jag tror att det är viktigt att vara lyhörd och visa empati för att skapa en positiv atmosfär där alla känner sig bekväma att vara sig själva.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som Medlemskapsansvarig skulle jag vilja påverka betydelsen av att vara medlem på Unive genom att skapa roliga och engagerande aktiviteter för alla medlemmar. Jag skulle vilja se till att alla känner sig inkluderade och har möjlighet att vara delaktiga i olika evenemang och diskussioner. Jag vill också främja vänskap och samarbete mellan medlemmarna för att bygga upp en stark och härlig gemenskap.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De krav jag anser att medlemmarna på Unive bör ha är att vara respektfulla mot varandra och följa serverns regler. Det är också viktigt att vara aktiv och delta i gemenskapen, att vara villig att hjälpa andra och att vara öppen för samarbete och nya idéer.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag vore Medlemskapsansvarig skulle mitt ansvar vara att se till att medlemskapet fungerar smidigt. Det skulle inkludera att hantera ansökningar och välkomna nya medlemmar, att se till att serverreglerna följs och att lösa eventuella konflikter eller problem som kan uppstå. Jag skulle också arbeta för att skapa en positiv och inkluderande miljö där alla känner sig välkomna och trivs.

Hur ser din aktivitetet ut? Nu under sommaren så kommer jag vara aktiv från 09 på morgonen till 05+ varje dag men självfallet med pauser. Men jag kommer försöka va så aktiv som möjligt. Men ja minst 9+ timmar per dag och det lovar jag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej bara att jag kommer stasa 100 på detta

+rep Duktig kille, han vet vad han håller på med och jag vet vad han är kapabel till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka