Inaktuell Kanapka | Ansökan till Medlemskap Ansvarig (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kanapka

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? erik

Vad heter du på discord? kanapka_

Ange ditt födelsedatum 24 April 2003

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansökte till Medlemskap Ansvarig för att jag brinner för att skapa en positiv och välkomnande atmosfär på servern. Jag är en social person som älskar att interagera med andra och hjälpa till att lösa problem. Jag tror att mina kommunikationsförmågor och min förmåga att arbeta effektivt i team skulle vara till stor nytta i den här rollen. Jag ser fram emot att bidra till servern och göra den till en ännu bättre plats för alla!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tror att jag är den perfekta kandidaten för rollen som Medlemskap Ansvarig på grund av min passion för att skapa en positiv och inkluderande gemenskap. Jag är en stark kommunikatör med förmågan att skapa förtroende och bygga relationer. Jag är även strukturerad och organiserad, vilket är viktigt för att hantera medlemskap och säkerställa att alla känner sig välkomna och inkluderade. Jag är redo att lära mig och växa i rollen och jag är övertygad om att jag kan bidra till att göra servern ännu bättre.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tror att det är viktigt att bemöta alla människor med respekt och vänlighet, oavsett deras bakgrund eller åsikter. Att lyssna aktivt och försöka förstå andras perspektiv är avgörande för att skapa en positiv och inkluderande atmosfär. Att vara öppen för nya idéer och att vara villig att kompromissa är också viktigt för att skapa en harmonisk gemenskap.

Jag tycker att det är viktigt att vara medveten om hur våra ord och handlingar påverkar andra. Att vara respektfull och omtänksam är grundläggande för att skapa en positiv och hälsosam relation med andra människor.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tror att det är viktigt att skapa en känsla av gemenskap och tillhörighet för alla medlemmar på Unive. Jag vill att alla ska känna sig välkomna, respekterade och uppskattade. Jag vill att medlemmarna ska känna att de är en del av något större och att de kan bidra till att skapa en positiv och inkluderande atmosfär.

Jag vill att medlemmarna ska känna sig stolta över att vara en del av Unive och att de vill vara delaktiga i att utveckla servern. Jag tror att det är viktigt att skapa en känsla av samhörighet och att medlemmarna känner att de har en röst och kan påverka utvecklingen av servern.

Jag vill att medlemmarna ska känna att de får något tillbaka från sitt medlemskap, oavsett om det är genom att skapa nya vänner, delta i roliga aktiviteter eller genom att känna sig delaktiga i en positiv och inkluderande gemenskap.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att det är viktigt att medlemmarna på Unive delar vissa grundläggande värderingar, som respekt, tolerans och ansvarstagande.

Jag anser att medlemmarna ska:

Respektera varandra och servern, oavsett skillnader i åsikter eller bakgrund.
Följa serverns regler och policyer.
Ta ansvar för sina handlingar och beteende.
Bidra till en positiv och inkluderande atmosfär.
Varna om de ser något som bryter mot reglerna.
Jag tror att dessa krav är viktiga för att skapa en trygg och hälsosam miljö för alla medlemmar på Unive

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag anser att det är viktigt att göra mycket för att underlätta för staffsen på servern men samtidigt att ta in nya spelare och se till att de är kvalificerade för att spela som medlemmar dvs, att kunna reglerna och att förstå hur man ska rollspela överlag.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv när jag är ledig från jobbet och när det är folk aktiva på servern.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Vill hjälpa Unive att utvecklas för det bättre efter att ha spelat här många år :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka