Inaktuell Mfe08 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mfe08

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Vad heter du på discord? Crinkz2008

Ange ditt födelsedatum 19 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskapsansvarig är att jag har en stark vilja att bidra till Unive's utveckling och skapa en positiv miljö för alla spelare. Jag har en passion för rollspel (RP) och ser potentialen i att göra Unive till en framstående serverplattform. Genom att ta in nya mogna medlemmar som är engagerade och intresserade av att skapa meningsfulla och kreativa rollspelsupplevelser, tror jag att vi kan höja kvaliteten på vår gemenskap och erbjuda alla en plats där de kan ha kul och utvecklas.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som medlemskapsansvarig eftersom jag har en god kombination av erfarenhet och mognad som är nödvändig för rollen. Jag är kompetent i mina uppgifter, bemöter alla med respekt och strävar alltid efter att vara rättvis. Jag har tidigare erfarenhet av att vara en del av staff, vilket har gett mig insikter i hur man hanterar olika situationer professionellt. Dessutom är jag mycket engagerad i att skapa en inkluderande och rättvis miljö där alla medlemmar kan känna sig välkomna och respekterade.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man alltid ska bemöta andra med respekt, oavsett situation. Det är viktigt att ha en god ton, vara lugn och aldrig höja rösten. Ett professionellt och vänligt bemötande skapar en positiv atmosfär och främjar god kommunikation. Att använda ett korrekt språk är också viktigt för att upprätthålla professionalism. Till exempel, istället för att använda förkortningar som "iaf", bör man skriva ut hela fraser som "i alla fall" för att visa respekt och seriositet i kommunikationen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? JJag vill att medlemskap på Unive ska innebära att spelarna har en plats där de kan ha roligt, känna sig välkomna och vara en del av en stark gemenskap. Jag vill bidra till att spelarna hittar rätt väg i sitt rollspel och känner att de kan bidra positivt till servern. Genom att främja ett klimat där kreativitet och samarbete uppmuntras, hoppas jag att varje medlem ska känna sig betydelsefull och engagerad i serverns utveckling.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De kraven jag anser att en medlemskapsansvarig ska ha inkluderar en djup förståelse för serverns regler, en hög nivå av rollspel (RP) och förmågan att skapa kreativa scenarion som tänjer på gränserna. Medlemmar bör också vara mogna, respektfulla och engagerade i att bidra till en positiv och inkluderande gemenskap.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag vore medlemskapsansvarig, skulle mitt ansvar vara att rekrytera nya medlemmar som är mogna och som kan bidra positivt till Unive's framtid. Jag skulle också ansvara för att se till att nya medlemmar får en bra start på servern och förstår våra regler och värderingar. Mitt mål skulle vara att skapa en balans mellan att locka nya spelare och behålla en hög standard på våra medlemmars beteende och rollspel. Jag skulle också jobba för att alla medlemmar känner sig hörda och respekterade.

Hur ser din aktivitetet ut?
  • Vardagar: Jag är aktiv 3-4 timmar per dag. Detta innebär att jag har gott om tid att hantera medlemskapsfrågor, övervaka nya rekryter och se till att alla medlemmar följer våra regler.
  • Helger: På helgerna är jag aktiv 5-6 timmar per dag. Denna ökade aktivitetstid ger mig ännu mer möjlighet att vara tillgänglig för medlemmarna, delta i evenemang och arbeta på att förbättra servern.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har varit staff innan så har efarenhet.

Senast ändrad:
Hoppas man får en chans så man kan visa sin kompetena förmåga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka