Nordesteedt | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nordesteedt

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Jorgio Slovizch

Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Ska vi köra veckodagar som är det mest primära och aktuella kör vi på det. Måndag: 16-23 Tisdag: 19-23 Onsdag 16-23 Torsdag: 19-23 Fredag 20-02 Lördag: 20-02 Söndag: 12-18

Berätta om dig själv Jag skulle berätta om mig själv som en väldigt serviceinriktad individ som tycker om att hjälpa till och leta problemlösningar. Jag tycker om att lära mig nya saker och har inte svårt att säga ifrån när någon gjort något fel (ban). En av de största sakerna i livet nu när vi har onlineskola har blivit MultiStaden. Jag har spelat väldigt länge men aldrig såhär mycket. Jag tycker det är dags att bli "högre uppsatt" och ta ett större ansvar i servern.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blir support skulle jag absolut inte utnyttja mina krafter jag får utan snarare låta dem utnyttja mig, jag vill att de ska styra hur jag agerar och ser på saker. Jag kommer få lättare att prata med staffs och reflektera över situationer som kan sluta med ban/spark men det är något jag sällan kommer göra utan staffs bekräftelse och jag kommer att klippa alla scenarion när jag spelar. Jag tänker att om jag blir servervakt kommer det vara något som breder ut mycket i discord för mig, kan prata med nya personer och personer ställer frågor till mig vilket jag tycker är väldigt intressant.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag är 99% säker på att jag första gången spelade på multistaden i juni 2020, för att testa FiveM och en svensk server. Började inte spela mycket föränn i September 2020 då jag ville bli whitelistad och utveckla mitt RP spelande.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Vad som får mig att vilja bli support är mycket därför att jag vill kunna knyta bättre kontakt mellan staffs och support samt servervakter vilket i sin tur kommer bidra till bättre support och snabbare anknytning till staffs vid frågor. Vilket är en väldigt viktig sak på er server som det alltid behövs fler av.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna öka rp nivån för att jag kommer ta reports, support snabbt osv så folk inte ska behöva vänta länge för att kunna få hjälp. Jag kommer göra mitt bästa för att nå det. Jag kommer även banna folk som inte kan bete sig och bryter mot regler för att kunna få en server där folk kan följa regler och inte är här bara för att trolla. Jag är även väldigt aktiv så jag har tid med att hålla koll på forumet, discorden och liknande så det skulle också gå snabbare om jag kommer in då jag är väldigt aktiv på forumet. Jag kommer göra allt för att servern skulle flytta på så bra som möjligt. Jag kommer att försöka få tex chefsjobbs ansvarig, wl ansvarig eller liknande för att kunna hjälpa servern extra mycket. Jag skulle lägga mesta av min tid på servern och dens utveckling. Rp nivån kommer även att öka då jag förklara för alla om jag inte mörker va det gjort fel. Jag kommer förklara så dom förstår varför jag just gjorde detta beslut.

Har du några tidigare erfarenheter? Som support har jag inga alls erfarenheter, det är därför jag har valt att söka. Detta är en uppgift som kräver uppgift och mycket jobb. Men jag har inte sagt att jag vill göra något annat, så det här är en sak där man bara behöver "lite på mig" och hoppas på det bästa. Jag kommer att lägga ner all min tid på denna uppgift och lära mig nytt hela tiden.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Inte så bra kunskaper, det har jag ej. Självklart kan jag vissa kommandon som är ganska basic, /revive (id) - kick (id) *andledning*- dv- /svban (id) *andledning* - /tpm (id)- /spec. Som sagt är dessa basic men det är något som jag vill och kommer bygga på om jag blir support. Jag har ju ingen erfarenhet så det är inte så konstigt om jag inte kan så många kommandon, men detta är ett område jag kommer kolla närmre på och förhoppningsvis bygga vidare om jag blir support.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag är en lätt lärning, plockar upp nya saker väldigt snabbt och är dedikerad för arbetet jag gör. Det är något jag verkligen brinner för om jag vill göra det, ert system är något som utifrån är väldigt strukturerat och löst ut bra, man har många personer inom varje område för att inte överbelasta en speciell person. Men jag är beredd att ha mycket ansvar och ta många roller på mig och ständigt lära mig nya saker.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag är inte på någon annan server och har aldrig varit det. Om jag hade spelat på en annan server hade jag nog övergett den för att bli support här och ta ett aktivt arbete framför att spela på en annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har spelat på servern extremt länge ända sen det var bland de minsta servrarna i Sverige, riktigt kul att se vad som blivit av den. Vill också säga att jag sökt till både servervakt och whitelist ansvarig också. Ska bli kul o se vad som kommer hända med mina ansökningar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka