Accepterad Nootella | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nootella

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fmwt-fwhq/QQQMGNPH

Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? Nootella#5555

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Elvin Andersson och är en man på 23 år. Jag gillar fordon men jag gillar även att gymma. Jag har en längtan till att jobba som nån form av polis, SWAT, dörrvakt eller Securitas. Jag har en pratglad personlighet och älskar att uppgås med polare. Jag står för lagar och regler och rätt ska vara rätt. När jag jobbar så jobbar jag hårt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har faktiskt ingen motivering om varför just jag ska bli medlem och kanske nån annan inte. Jag känner bara att jag är väldigt intresserad och mogen i mitt beteende vilket jag tycker är viktigt att det ska vara på servern, och de tror jag det är. Jag är även aktiv dagligen och gillar att prata.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive känns som en trevlig server där det finns många aktiva spelare som är öppna för att lära känna än.

Hur hittade du Unive? Jag såg min kompis spela på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att spela på ett annat sätt än vad jag vanligen gör, jag spelar ganska mycket cs go och nu känner jag för att testa på nått nytt. Målet blir att bygga mig uppåt och lära mig hur det fungerar och därefter kan jag förhoppnings vis bli bra på det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lära mig hur allt fungerar och bygga min karaktär uppåt tillsammans med andra. Jag vill även lära känna många personer och skaffa fler härliga kompisar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, detta är första gången jag testar på FiveM, därför vill jag lära mig hur spelet fungerar jag och känner att Unive är rätt ställe att lära sig på.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka