Accepterad Yeah… | Medlem ansökning [Svante1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

•Astooon•

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? aston

Vad är ditt discord namn? Astoon

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Hej! min karraktär heter Elvin hero och han är 22 år gammal, han har bott i staden i runt 3 år och han har alltid velat jobbat på securitas. men han har haft det tufft att nå sitt mål för han har haft en dålig uppväxt. han bodde i ett sunkigt område med en fattig familj och en mamma som aldrig varit med elvin och en pappa som har haft alkohol problem sedan elvin varit liten. Elvin har aldrig heller haft rärtt tillgång till skola pga ekonomi problerm i familjen. med tankte påå alla dessa prroblem har det gjort det svårt att bli securitas för elvin men han ger inte upp. men nu så kommer han satsa allt han har på att bli sitt dröm, jobb. och inte ge upp förens han har fått anställning. han har även några intressen t.ex bilar som BMW Audi och mercedes. på melvins fritid så brukar han ta det lungt med sina vänner och köra runt i staden i sin kompis bil. elvin är lite avensjuk på hans konpis bil vilket gör elvin ännu mer säker på att skaffa sitt drömjobb,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan såklart bidra med en bättre kvalitet på severn både utvändigt och invändigt. jag kan utveckla mej själv åxå till en ännu bättre rp spelare än vad jag är . Jag rpar väldigt seriöst inne på servern och vill få bort allt lall

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna i ett scenario och även låta motpartnen vinna i scenarium för att göra rpn roligare. Det kan även innebära att dra ut på ett scenarium för att göra rpn roligare för motpartnern.
Kommunikation är viktigt så man kan lösa hetsiga scenarion genom att kommunicera istället för att hetsa och använda våld. Detta bidrar till rolig och social rp

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM- veachle death match= när man andvänder sitt fordon som vapen mot en annan spelare. RDM- Random Death match= när man radnom death match= när man dödar en annan spelare utan en andledning. Copbait- när man är ett lock bete för att man vill ha polisen efter sig. FearRP- Värna om sitt egna liv. C-Logg= Lämnar spelet för att undvika konsekvenser i t.ex scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har seplat på unive i 3 år och innan det några andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? mogen kille gillar rp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka