Accepterad Hyperzz | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hyperzz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tawin

Vad är ditt discord namn? .hyperzzz

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdul Bakthiari 2000-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hetsig, laidback, Direkt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en förort, vilket har format en viss syn på livet och samhället. Det har gett mig både en förståelse för hårda tider och en vilja att sträva efter något bättre. När jag sedan flyttade till storstaden för att söka nya möjligheter, upptäckte jag en helt annan värld där ambitioner och drömmar är större. Mitt mål är att bli känd, kanske genom att skapa mig ett namn inom kriminalitet, musik eller någon annan kreativ bransch. Jag ser på livet som en resa där jag ständigt söker nya vägar för att nå mina mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en aktiv och positiv spelare som alltid strävar efter att bidra till en rolig och engagerande spelupplevelse. Jag gillar att skapa bra rollspel genom att interagera med andra spelare och skapa intressanta scenarier. Min energi smittar av sig och jag ser till att andra spelare också känner sig delaktiga och uppskattade. Dessutom gillar jag att spela ut olika karaktärer och skapa dynamiska relationer med andra, vilket gör att jag kan bidra till serverns gemenskap på ett positivt sätt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig handlar rollspel om att skapa en bra upplevelse för alla inblandade, och inte bara att vinna själv. Jag strävar alltid efter att skapa en balans där både jag och motspelaren får en bra upplevelse av scenariot. Om jag till exempel spelar en situation där min karaktär är i underläge, kommer jag att spela på ett sätt som gör att det blir ett spännande och intressant resultat för oss båda. Jag gillar att ta hänsyn till vad den andra spelaren vill och försöka få deras karaktär att utvecklas på ett meningsfullt sätt, utan att det känns som att jag bara spelar för min egen vinning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, detta är min första gång som jag spelar RP, så jag har inte brutit mot några regler. Jag är noga med att läsa och förstå serverns regler för att vara en respektfull och ansvarstagande spelare. Jag ser fram emot att lära mig och utvecklas genom att spela på servern, och jag strävar alltid efter att följa reglerna och bidra till en positiv spelmiljö.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive?
Nej, jag spelar enbart på Unive och har inte varit aktiv på någon annan svensk RP-server. Jag vill lägga min energi och engagemang på en server och bygga en stark närvaro där. Jag uppskattar serverns gemenskap och ser fram emot att vara en del av den längre fram.

Kan du ge exempel på några av serverns regler?
  • RDM (Random Deathmatch): Detta innebär att döda någon utan en brottslig anledning eller utan att det finns en rimlig orsak i spelets kontext. Detta kan skapa obalans i spelet och förstör RP-upplevelsen för andra.
  • VDM (Vehicle Deathmatch): Användning av ett fordon för att orsaka skada eller död på andra spelare utan någon förnuftig anledning, vilket också bryter mot serverns regler och kan göra spelet otrevligt för andra.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt engagerad person som vill investera både tid och energi för att bidra till serverns utveckling och gemenskap. Jag ser fram emot att spela en aktiv roll, inte bara som en enskild spelare, utan som en del av ett större community. Jag är alltid villig att lära mig av andra och hjälpa till där jag kan, och jag tror att min entusiasm och mitt engagemang kommer att vara till nytta för servern.

Senast ändrad:
Hej @Hyperzz

Jag vill att du utvecklar ALLA frågor

Du har 24 h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej @Hyperzz

Jag vill att du utvecklar ALLA frågor

Du har 24 h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
tja jag glömde besvara ditt meddelande men jag hade redigerat mina svar innan deadlinen.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka