Accepterad nomiz | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nomiz

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? nomiizz

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob Fackman han är 30 år han är rolig och social och gillar att meka med bilar och andra fordon han har lätt att få vänner eftersom han är så lätt att prata med och det finns alltid nått att prata med han om. Han är även väldigt trevlig och är snäll och hjälpsam mot andra. Han gillar att sitta i soffan med en öl och kolla på hockey på helgerna med sina polare han har inga barn men hoppas på att få det när han har träffat den rätta. Då Bob var 10 så ramlade han då han åkte skateboard det gjorde att han fick en hjärnskakning och efter detta har han haft en lätt hjärnskada som gör att han kan glömma bort vissa saker. Hans drömjobb är att bli mekaniker och det ska han se till så att han blir i denna stad. Han bodde i Luleå innan men han tappade sitt jobb och hans flickvän lämnade honom pga detta så han har nu flyttat till den här staden och hoppas på ett lyckligare liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Då jag har erfarenhet från olika sidor som rpare så tror jag att jag kan bidra till en mer vägar inom rp.
För att ge exempel, om jag nu rånar en bank med några kanske vi inte rånar med vapen utan vi är Anticimex och har farliga gifter i banken som gör att polisen inte kan gå in i banken under tiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? alltid använda bra rp så alla får en bra spel upplevelse

Hur hittade du Unive? Såg några tiktoks och såg servern i listan på FiveM

Tillbaka