Nekad ba33e | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ba33e

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? ba33e

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bob Vindruva 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kreaktiv, rolig och lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Bob Vindruva och han är 26 år gammal och har planer att jobba på Securitas. I hans förra stad så var han en kriminell person, han tog droger och drack massa alkohol. Han mådde inte bra. En dag så bestämde han sig för att flytta och börja om sitt liv och då valde han denna staden. Han fick lite pengar från staten och kunde börja sitt liv igen, det var svårt i början, han var hemlös men sen så fick han tillräckligt pengar att köpa en bil, han var så glad! Han börja bo i bilen och han var så glad att få lite värme igen. Han störst dröm har alltid varit att jobba på Securitas och det är fortfarande hans mål. Bilen han har är en bmw den är billig men han är väldigt tacksam att han ens har en bil. En dag så bestämde sig Bob att köra till arbetsförmedlingen på hopp att få jobb, han ansökte till Securitas, han fick jobbet! Han blev så lycklig. Han var fortfarande hemlös men det brydde han sig inte om. Bob har alltid gillat bilar och motorcyklar. Han fick äntligen chansen att köpa en motorcykel och det gjorde han han köpte en billig motorcykel och han börja köra runt med den ofta. Hans liv hade förändrats! Nu står han här idag fortfarande hemlös men lyckligare än någonsin. Han har fortfarande svårt att få mat och dryck men det är okej för Bob för att han har alltid en motorcykel han kan sälja.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till serverns rp är roliga scenarion och bra rp från min sida samt att inte lalla runt för att förstöra för andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid bara behöver vinna scenarion utan att låta den andra partern vinna ibland så alla kan ha en rolig rp upplevelse och ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag tror jag har det förr när jag spelade på servern men det var väldigt länge sedan så minns inte det isåfall, men det jag har lärt från andra servrar är att man inte ska göra om det man blev bannad för.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm som är att man dödar någon utan anledning och powergaming som är att man tex inte rpar på skador när man har krockat med sin bil.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka