Nomad
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus
Vad är ditt discord namn? Nomad
Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2002
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Johansson 25
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, älskar muskelbilar, hjälpsam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Fördetta militär som har haft att ställa om till det civila. Flyttar till staden för att börja om och se vilka dörrar som finns.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Drivet att försöka få så bra och realistiska situationer som möjligt inom reglerna.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte alltid måste vara jag som går vinnande hela tiden ur situationer
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: information stannar i spelet. Powergaming: Sunt förnuft, hade det gått på riktigt?: Inte vara full eller påverkad när man spelar
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har letat efter en server där folk tar RP på riktigt och att det inte blir som GTA Online där ens liv inte verkar betyda något. En stad som känns levande är det jag är ute efter och vill tillföra.
Vad är ditt discord namn? Nomad
Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2002
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Johansson 25
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, älskar muskelbilar, hjälpsam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Fördetta militär som har haft att ställa om till det civila. Flyttar till staden för att börja om och se vilka dörrar som finns.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Drivet att försöka få så bra och realistiska situationer som möjligt inom reglerna.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte alltid måste vara jag som går vinnande hela tiden ur situationer
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: information stannar i spelet. Powergaming: Sunt förnuft, hade det gått på riktigt?: Inte vara full eller påverkad när man spelar
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har letat efter en server där folk tar RP på riktigt och att det inte blir som GTA Online där ens liv inte verkar betyda något. En stad som känns levande är det jag är ute efter och vill tillföra.