Accepterad Gunnberger | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gunnberger

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio Gunnberg

Vad är ditt discord namn? Gunnberger2

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sigvard Karlsson, 28 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,Lojal,Nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sigvard/jag växte upp i en liten stad där jag kände mig som en outsider. redan som barn var jag fascinerad av teknik, hur saker fungerar. Det ledde till att jag spenderade nånga timmar i min farfars garage. jag lärde mig att bygga och reparera elektronik. Senare under tonåren fick jag intresse för att programera datorer, jag skapade egna spel. Efter skolan, när jag började i gymnasiet, då flyttade jag till en större stad. Där studerade jag datavetenskap. Min passion för det här ledde till att jag fick en praktikplats för ett framstående teknikföretag. Framtidsplanerna är att starta ett eget företag, där jag kan utveckla olika lösningar. För att förbrätta folks liv. Senare ska jag engagera mig i mentorsprogram och studera yngre människor för att inspirera dem. Jag har en dröm, som är att resa jorden runt och visa/lära andra vad jag har lärt mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med Glädje och möjlighet till att försöka höja Rpn i vissa situationer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ha en fair rp nivå så att man själv inte bara vinner på något

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja tyvärr. Det var första gången jag spelade FiveM, då råkade jag ha ett Ped skin, blev då bannad i 8 timmar. Jag lärde mig att man inte ska ha ped skin och att man alltid ska läsa reglerna till en server innan man spelar den.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FEARRP- att inte värna om sitt liv i hotfulla situationer. tex som att inte fly från beväpnade män som riktar vapen mot dig. VDM- att använda fordon för att skada/döda någon utan giltig anledning. exempel köra på någon utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag verkligen tycker om Rollspels spel, jag har många kompisar i den här servern som spelar det. Så att det enda jag gör efter jobbet ungefär varje dag är att spela. Har nyss laddat ner FiveM

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka