Noggerglass
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198453519636/
Ditt Hex-ID: 11000011d667514
Vad är din discord tagg? Duckyman#2883
Vem var det som bannade dig? Kalle320
Hur lång tid var din ban? 30 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? streamsnipe
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom trodde väl att jag skulle köra över den som var i bägen men jag skulle precis stanna men då blev jag bannad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulel dra ner tille piren på bron och skulle ta en fet bild på min bmw men då blev jag abannad när jag körde på bägen men jag tror staffen trodde att jag skulle köra över han
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte det va en felaktig ban för att jag förstår att man misssuppfattar men kolla först innan du bannnar
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inget
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tagit bild nån annan stands
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja kör mer sakta och kolla mer
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000011d667514
Vad är din discord tagg? Duckyman#2883
Vem var det som bannade dig? Kalle320
Hur lång tid var din ban? 30 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? streamsnipe
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom trodde väl att jag skulle köra över den som var i bägen men jag skulle precis stanna men då blev jag bannad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulel dra ner tille piren på bron och skulle ta en fet bild på min bmw men då blev jag abannad när jag körde på bägen men jag tror staffen trodde att jag skulle köra över han
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte det va en felaktig ban för att jag förstår att man misssuppfattar men kolla först innan du bannnar
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inget
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tagit bild nån annan stands
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja kör mer sakta och kolla mer
Har du läst våra regler? Ja