Nekad Noelboy | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noelboy

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
11
Ange ditt födelsedatum: 17 Juli 2022

Vad heter du på discord? Alla grönsaker #7524

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 60 typ

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara aktiv varenda dag minst 1 och en halv timme per dag ifall något stort it hindrar mig

Vad heter du? Noel Stenlund

Hur gammal är du? 22

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Noel har Tävlat i simning.

Varför vill du bli polis? För jag vill hjälpa till att förbättra samhället så att alla ska känna sig trygga och it behöva vakna upp och tänka tänk så blir jag rånad idag.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att alltid hålla en bra ton och var lungn så det blir ett trevligt bemötande och att ha tålamod.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet rätt så mycket om Yrket för jag hr jobbat på Securitas innan.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har jobbat på Securitas som Väktare innan det var jag veteran vakt.

Hur är du som person? Jag är lung snäll bra ton kan behålla lungnet kvar rätt så länge kan se framför mig när det ska ske saker.

Är det något vi bör veta om dig? Att jag är den som jag är oavsett vem jag är med. Jag har också tävlat i simmning.

En skriftlig ansökan behövs inte för att ansöka till Polismyndigheten, kontakta istället en rekryterare IC.

Nekad, Utveckla din ansökan. Samt du behöver inte ansöka du kan koma direkt till stationen för att ta din intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka